23.03.2023

Retete pentru masa de Pasti

 Am adunat intr-un singur loc mai multe retete pe care le putem prepara pentru masa de Pasti. Sper sa va ajute, sa va inspire si mi-as dori din inima sa incercati din ele si sa va placa maxim. Le recomand cu tot dragul💜! 

Daca probati din retetele mele pentru masa de Pasti sau orice alta reteta de pe blog, va astept cu drag sa reveniti sa imi spuneti cat de mult v-au placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite, omul cat traieste invata😍. Daca va plac retetele mele ma puteti urmari pe paginile de FacebookFacebook.😉.


APASATI ( CLICK) PE DENUMIREA PREPARATULUI SAU PE IMAGINE SI VA DUCE DIRECT LA RETETA.👇

BORS DE MIEL

CARNE FRAGEDA DE IED/MIEL CU SOS LA CUPTOR

CIORBA DE MIEL DREASA CU OU SI IAURT

COSTITE FRAGEDE CU USTUROI SI SUC DE ROSII

COSTITE DE MIEL CU LEGUME LA CUPTOR


COZONACI- AICI GASITI TOATE RETETELE MELE DE COZONACI
Daca va plac retetele mele, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca 😊. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook , unde postez si alte retete delicioase. Ma puteti urmari si pe Instagram sau pe Pinterest.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti TOATE RETETELE MELE DE LA A LA Z.

6 comentarii:

  1. Anonim24/3/23

    SÚPER !! PASTE FERICIT va dorim !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Sarbatori cu bine sa aveti si voi!

      Ștergere
  2. Anonim9/4/23

    Super rețetele, sărbători luminate să aveți!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Sarbatori frumoase sa aveti si voi, Doamne ajuta!

      Ștergere
  3. Anonim2/4/24

    Vă mulțumesc frumos pentru că împărtășiți cu noi munca dumneavoastră!
    Azi v-am descoperit și dacă nu ar trebui să dau jos vreo 10 kg... m-aș apuca imediat de făcut aceste rețete tradiționale, explicate cu lux de amănunte și mici secrete care ajută chiar și o gospodina începătoare....
    Mulțumesc frumos și să aveți parte numai de bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mult succes! Va multumesc si eu pentru aprecieri, o zi buna!

      Ștergere

Despre mine

Fotografia mea
Buna ziua si bine ati venit in mica mea bucatarie virtuala. Sunt o persoana simpla, care a crescut la tara, iar pentru mine bucataria este una dintre pasiunile mele. Imi place sa gatesc retete simple si gustoase care contin ingrediente la indemana oricui si incerc sa le detaliez pe intelesul tuturor. Iubesc florile, natura si oamenii. Nu am cursuri de bucatar, patiser sau cofetar, iar ceea ce gatesc sunt mancaruri/retete pe care le prepar pentru familia mea si pentru cei dragi. Va pup si va multumesc pentru vizita!

Confidenţialitate si termeni

https://policies.google.com/technologies/partner-sites