04.01.2019

Costite fragede cu usturoi si suc de rosii

Aveam niste costite de ied prin congelator si le-am transformat in ceva buuun rau😋! La fel se fac si coaste proaspete de porc(scaricica) sau coaste de miel. Va iesi ceva delicios💜!



Daca probati reteta mea de Costite fragede cu usturoi si suc de rosii, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-au placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite.


   Ingrediente:
  • 1,200 kg costita(de miel, ied sau scaricica de porc)
  • o capatana de usturoi(sau dupa gust)
  • o cana suc de rosii
  • o frunza de dafin
  • 1/2 lingurita zahar
  • 3-4 linguri ulei
  • sare
  • piper
  • cateva fire de marar


Mod de preparare:
Portionam coasta, o spalam si o tamponam cu hartie absorbanta.
Incingem uleiul intr-o tigaie si adaugam bucatile de coasta. Le rumenim usor pe ambele parti, apoi adaugam usturoiul tocat marunt si amestecam. Cand usturoiul incepe sa se inmoaie turnam o cana cu apa. Punem frunza de dafin si acoperim partial cratita cu capac. Lasam sa fiarba la foc potrivit, iar daca este nevoie mai adaugam apa pe parcurs. Cat timp fierbe intoarcem bucatile de coasta si pe partea cealalta. Cand sunt bine patrunse adaugam sucul de rosii, zaharul si condimentam cu sare si piper. Mai lasam sa fiarba aproximativ 10 minute fara capac....costitele sunt gata! La sfarsit presaram deasupra mararul tocat. Ce bune si fragede sunt!
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca💋. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu