07.06.2016

Drob din organe de porc

O reteta de drob delicios pe care il pregatesc si cu alte ocazii, nu doar de sarbatori. Recomand cu drag reteta!❤ 
Daca probati reteta mea de Drob din organe de porc, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-a placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite. 😍



   Ingrediente:
  • 1,2 kg organe de porc ( am folosit 1 ficat, 2 rinichi, 2 spline) 
  • 100 g slanina afumata (optional) 
  • 50 g grasime de curcan (optional) 
  • 7 oua 
  • 4 legaturi de ceapa verde 
  • 1 legatura de usturoi verde 
  • 1 ceapa 
  • un morcov 
  • 1 legatura marar 
  • 1 legatura patrunjel 
  • 1 frunza de dafin. 
  • boia 
  • sare 
  • piper 
  • prapure de miel(optional) 

Mod de preparare:
Am curatat si spalat organele de porc si le-am lasat ½ ora in apa rece in care am pus o lingura cu otet. Dupa acest timp, le-am pus la fiert impreuna cu grasimea de curcan, ceapa, morcovul, frunza de dafin si putina sare.
Cand s-au fiert le-am scos din oala si le-am lasat sa se raceasca.
Le-am trecut prin masina de tocat impreuna cu slanina, ceapa verde, usturoiul si verdeata (spalate si curatate.) Am condimentat cu boia sare si piper, am adaugat ouale batute cu furculita si am amestecat totul intr-un bol.
Am tapetat o tava de cozonac cu hartie de copt si am intins pe fundul ei o bucata de prapure. Daca nu aveti, nu-i problema, sariti peste aceast pas.
Am pus amestecul de carne si verdeturi, am nivelat, iar deasupra am facut un”grilaj “din fasii de prapure.
Am dat tava la cuptorul preincalzit la foc mediu pentru aproximativ o ora pana drobul s-a rumenit. cand a fost gata, am scos tava din cuptor si am lasat drobul sa se raceasca complet in ea. 
Cand s-a racit, l-am feliat si l-am servit alaturi de cei dragi. A fost tare bun,  ne-a placut la toti😋. 
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca :😍. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti si alte retete cu APERITIVE/GARNITURI.






 Aici gasiti reteta DROBULUI DE MIEL.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu