07.06.2016

Drob din organe de porc



O reteta delicioasa pe care o pregatesc si cu alte ocazii, nu doar de sarbatori.


loading...

        Ingrediente:
  • 1,2 kg organe de porc ( am folosit 1 ficat ,2 rinichi, 2 spline)
  • 100 g slanina afumata (optional)
  • 50 g grasime de curcan (optional)
  • 7 oua
  • 4 legaturi de ceapa verde
  • 1 legatura de usturoi verde
  • 1 ceapa
  • un morcov

  • 1 legatura marar
  • 1 legatura patrunjel
  • 1 frunza de dafin.
  • boia
  • sare
  • piper
  • prapure de miel(optional)






Mod de preparare:
Am curatat si spalat organele si le-am lasat ½ ora in apa rece in care am pus o lingura cu otet .
Le-am pus la fiert impreuna cu grasimea de curcan,ceapa, morcovul, frunza de dafin si un praf de sare.
Cand s-au fiert le-am scos din oala si le-am lasat sa se raceasca.
Cand s-au racit le-am trecut prin masina de tocat impreuna cu slanina,ceapa verde, usturoiul si verdeata (spalate si curatate.)





Am condimentat cu boia sare si piper ,am adaugat ouale batute cu furculita si am amestecat totul intr-un bol.
Am tapetat o tava de cozonac cu hartie de copt si am intins pe fundul ei o bucata de prapure . 
Am pus amestecul de carne si verdeturi, am nivelat, iar deasupra am facut un”grilaj “din fasii de prapure.
Am dat tava la cuptorul preincalzit la foc mediu pentru aproximativ o ora, pana drobul s-a rumenit.
Am feliat drobul cand s-a racit si l-am servit alaturi de cei dragi.
loading...
loading...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

..

Articole recente