27.04.2019

Prajitura/Pasca cu umplutura de ciocolata

Un desert delicios pe care il putem face ori de cate ori dorim. Recomand cu drag reteta, este absolut delicioasa!💜

Daca probati reteta mea de Pasca cu umplutura de ciocolata, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-a placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite.


    Ingrediente:
   Umplutura: 
  • 300 g smantana 20% grasime
  • 200 g ciocolata 50% cacao
  • 2 oua mari sau 3 mici
  • 3 linguri zahar
  • 3 linguri faina
  • 1 lingura cacao neagra
  • 50 g unt moale
    Pentru uns aluatul:
  • un galbenus amestecat cu o lingura de lapte




Mod de preparare:
Imbracam o tava rotunda(24 cm diametrul) cu hartie de copt. Impartiam aluatul dospit in doua. Din prima bucata intindem o foaie rotunda pe care o punem pe fundul tavii. Din cealalta bucata facem 3 snururi pe care le impletim. Asezam impletitura in jurul foii de aluat din tava. Mai lasam aluatul la crescut aproximativ o jumatate de ora.
Topim ciocolata pe baie de aburi sau in cuptorul cu microunde.
Mixam smantana cu zaharul, apoi adugam, pe rand, ouale in timp ce mixam. Punem ciocolata topita si racita,  untul, faina(lingura cu lingura) si cacao. Luam cu lingura din compozitia de ciocolata si o repartizam peste foaia de aluat. Ungem marginile aluatului cu amestecul de galbenus si lapte. Dam tava la cuptor(175-180°C ) pentru aproximativ 45 de minute sau pana aluatul se rumeneste, iar crema este ferma la atingere. Cand este gata, scoatem tava din cuptor si lasam prajitura sa se raceasca in ea, apoi o transferam pe un platou si o decoram dupa imaginatie. Nu prea si-a pastrat forma, dar a fost un adevarat deliciu. 
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii, plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca💜. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu