26.04.2018

Stufat de miel la cuptor

Un preparat cu gust minunat care se poate face cu orice fel de carne. Am ales varianta "direct la cuptor" si a iesit perfect!😉 

Daca probati reteta mea de Stufat de miel, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-a placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite.
       

    Ingrediente:
  • 1 kg carne de miel(am folosit sira spinarii)
  • 6 legaturi ceapa verde
  • 5 legaturi usturoi verde
  • 250 ml suc de rosii sau o 1-2 linguri bulion
  • 3-4 linguri ulei
  • o lingura rasa cu faina
  • sare
  • piper
  • o legatura marar

Mod de preparare:
Spalam bucatile de carne, le punem intr-o tava si turnam 2-3 linguri de ulei si o cescuta cu apa. Dam tava la cuptor( foc mediu) si lasam pana bucatile de carne se rumenesc frumos pe ambele parti...le vom intoarce cel putin o data. Curatam ceapa si usturoiul, le spalam si le taiem in bucati potrivite. Le adaugam peste carnea rumenita, amestecam si lasam pana se inmoaie. Punem apa(cam 300-400 ml) si lasam sa fiarba in continuare pana carnea si legumele sunt bine patrunse. Din cand in cand intoarcem carnea si pe partea cealalta ca sa se patrunda bine, iar daca lichidul dint tava scade prea mult mai completam cu apa fierbinte. Spre sfarsit adaugam sucul de rosii si faina diluata in putina apa. Condimentam cu sare si piper macinat si mai lasam sa fiarba 5-7 minute. La final presaram mararul tocat. Eu am oprit cateva frunze de ceapa pe care le-am “inodat” formand niste cerculete pe care le-am asezat deasupra. Cand este gata, lasam stufatul sa se racoreasca putin, apoi il servim cu paine proaspata si o salata verde. Deliciu!!
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca💜. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti si alte retete cu MANCARURI CARNE/PESTE.











Aici gasiti reteta FRIPTURII FRAGEDE DE MIEL(puteti folosi orice fel de carne).
Aici gasiti reteta BORSULUI DE MIEL.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Daca va place reteta(sau nu ), va rog sa-mi lasati un comentariu. Multumesc anticipat!