16.02.2024

Retete cu urzici

Urzicile sunt o sursa bogata de vitamine si minerale si se pot folosi in cure de detoxificare sub diferite forme. Am adunat intr-un singur loc mai multe retete cu urzici...vedeti care va fac cu ochiul. Toate se prepara usor, sunt sanatoase si delicioase.


Daca probati din retetele mele,  va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-au placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite, omul cat traieste invata😊. Daca va plac retetele mele ma puteti urmari pe paginile  de FacebookFacebook.

Urzicile sunt plante minunate. Fiind o sursa bogata de vitamine si minerale ajuta la detoxifierea organismului, elimina anemia si se pot folosi in cure sub diferite forme.

Mai jos gasiti cateva preparate/retete cu urzici. Ca sa cititi reteta, trebuie sa apasati pe imaginea cu preparatul care va intereseaza.

CIORBA (BORS) DE URZICI.

CIORBA DE URZICI DREASA CU IAURT SI GALBENUS.

MANCARE DE URZICI CU OREZ.

MANCARE DE URZICI CU USTUROI.

MANCARE DE URZICI FRECATE CU MALAI.

URZICI PUSE LA CONGELATOR.








 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Buna ziua si bine ati venit in mica mea bucatarie virtuala. Sunt o persoana simpla, care a crescut la tara, iar pentru mine bucataria este una dintre pasiunile mele. Imi place sa gatesc retete simple si gustoase care contin ingrediente la indemana oricui si incerc sa le detaliez pe intelesul tuturor. Iubesc florile, natura si oamenii. Nu am cursuri de bucatar, patiser sau cofetar, iar ceea ce gatesc sunt mancaruri/retete pe care le prepar pentru familia mea si pentru cei dragi. Va pup si va multumesc pentru vizita!