30.03.2016

Mancare de urzici cu usturoi

Un fel de mancare simplu de preparat,sanatos si gustos.


loading...

      Ingrediente:
  • 800 g urzici(aproximativ)
  • 6 catei de usturoi
  • 2 linguri de faina
  • 3-4 linguri ulei
  • sare
  • piper


Mod de preparare:
Am curatat urzicile si le-am spalat foarte bine in mai multe ape reci.
Intr-o oala am pus aproximativ 2 l de apa cu un praf de sare si cand a dat in clocot am adaugat urzicile. 
Le-am fiert vreo 10 minute, dupa care le-am scos intr-o strecuratoare si le-am lasam la scurs. 
Am pastrat apa in care au fiert . 
Cand urzicile s-au scurs si racorit, le-am tocam marunt cu cutitul.




Am incins uleiul intr-o cratita si am adaugat usturoiul zdrobit.
L-am calit 1-2 minute, am pus faina si am amestecat continuu pana s-a format un rantas.
Am adaugat urzicile, am amestecat si am turnat din zeama in care au fiert(cam trei polonice).
Am asezonat cu sare si piper si am mai lasat sa fiarba aproximativ 10 minute.Au fost delicioase!
Sa va fie de folos!
loading...
loading...

2 comentarii:

..

Articole recente