23.01.2024

Ciorba(bors) de pui cu taitei de casa

Nu stiu la voi cum este, dar la noi, aproape ca nu lipseste niciodata ciorba/supa din frigider. Ca este cu carne sau legume nu conteaza prea mult...ciorba/supa sa fie😊. Pentru ca zilele trecute am facut o ciorba delicioasa cu taitei de casa, astazi v-am adus si voua reteta pentru inspiratie. Sper sa va placa si s-o preparati cand sunteti in pana de idei😗. Spor si pofta buna la bunatati!  

Daca probati reteta mea de Ciorba(bors) de pui cu taitei de casa sau orice alta reteta de pe blog, va astept cu drag sa reveniti sa imi spuneti cat de mult v-au placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite, omul cat traieste invata😍.


    Ingrediente:
  • 1 kg spate(tacam) de pui
  • o ceapa
  • un morcov
  • albitura( telina, radacina de patrunjel si pastarnac)
  • 1 ardei gras
  • 2 linguri zarzavat pentru ciorbe
  • sare
  • bors dupa gust
  • taitei
  • cateva fire de leustean



Mod de preparare:
Parlim, curatam si spalam foarte bine cu apa rece bucatile de pui. Eu am folosit doar spate, dar este foarte bun si tacamul de pui care are si aripioare si/sau gat....daca aveti pasare de curte sunteti norocosi 😊 . Punem carnea intr-o oala cu apa cat sa treaca peste ea cu cel putin o plama...cam 3 litri am pus eu. Adaugam si ¼ lingurita cu sare si punem oala pe foc potrivit. Cand incepe sa fiarba indepartam spuma care se formeaza ori de cate ori este nevoie. Intre timp curatam si spalam legumele. Le putem pregati mai inainte ca sa avem timp sa facem taiteii daca nu avem din cei uscati. Reteta pentru taitei este scrisa aici. Eu am avut ardei gras congelat, la fel a fost si albitura. Eu cumpar din piata cate o radacina de telina, cate 2-3 radacini de patrunjel si pastarnac pe care le curat si spal, apoi le tai cubulete mici si le amestec. Le pun in pungute cat folosesc o singura data la o ciorba sau supa. Cam 100 g fiecare portie. Cand s-a patruns carnea pe jumatate adaugam toate legumele taiate in cubulete mici. Lasam sa fiarba in continuare la foc mic in oala acoperita partial cu capac. Adaugam zarzavatul de ciorba cand legumele si carnea sunt patrunse, mai lasam sa fiarba cca 10 minute, apoi punem taiteii. Potrivim gustul de sare. Eu am pus toata cantitatea de taitei facuti din 2 galbenusuri, noua ne plac ciorbele mai dese. Cand ciorba fierbe din nou turnam bors dupa gust pe care il dam inainte in 2-3 clocote. Peste cca 6-7 minute de clocote mici ciorba ar trebui sa fie gata....depinde cat de subtiri sunt taiati taiteii. Oprim focul de sub oala si adaugam verdeta tocata marunt. Lasam ciorba sa se racoreasca putin,apoi o servim alaturi de ardei iuti si paine proaspata. Un deliciu gustos si sanatos!
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie. Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca 😊. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook , unde postez si alte retete delicioase. Ma puteti urmari si pe Instagram sau pe Pinterest.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti toate RETETELE MELE IN ORDINE ALFABETICA.
Aici gasiti reteta pentru SUPA DE PASARE CU GALUSTE.




 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Buna ziua si bine ati venit in mica mea bucatarie virtuala. Sunt o persoana simpla, care a crescut la tara, iar pentru mine bucataria este una dintre pasiunile mele. Imi place sa gatesc retete simple si gustoase care contin ingrediente la indemana oricui si incerc sa le detaliez pe intelesul tuturor. Iubesc florile, natura si oamenii. Nu am cursuri de bucatar, patiser sau cofetar, iar ceea ce gatesc sunt mancaruri/retete pe care le prepar pentru familia mea si pentru cei dragi. Va pup si va multumesc pentru vizita!