10.03.2017

Ciorba radauteana



O ciorbita delicioasa, asemanatoare ciorbei de burta.

loading...
 
      Ingrediente:
  • un piept de pui cu os
  • un tacam pui (de curte)
  • 2 morcovi
  • o ceapa
  • 1 ardei gras (am folosit congelat)
  • o telina mica(cat un ou)
  • o radacina de patrunjel

  • 200 g smantana
  • 4 galbenusuri
  • 4-5 catei de usturoi
  • otet si zeama lamaie
  • cateva boabe de piper(10-12)
  • sare
  • cateva fire de patrunjel


Mod de preparare:
Am pus carnea intr-o oala la fiert in aproximativ 3 litri de apa .
Am adaugat un praf de sare si cateva boabe de piper.
Spuma care s-a format am indepartat-o de cate ori a fost nevoie.
Dupa aproximativ 10 minute am adaugat legumele intregi(curatate)
Am acoperit oala cu capac si am lasat sa fiarba pana carnea s-a desprins de pe oase.
Am mai adaugat cate putina apa fierbinte cand aceasta a scazut.
Cand s-a fiert carnea si legumele le-am scos si am strecurat supa.




Din legume am pastrat doar morcovul pe care l-am taiat in cuburi.
Cand s-a racorit carnea am scos-o de pe oase si am rupt-o in fasii.
Am adaugat din nou bucatile de carne si morcovul in supa si am lasat sa fiarba la foc foarte mic.
Separat am amestecat galbenusurile cu smantana si am diluat cu un polonic de supa, amestecand continuu cu telul.
Am turnat in fir subtire amestecul in oala cu supa, am amestecat ,apoi am adaugat usturoiul pisat, otet si zeama de lamaie dupa gust.
Am stins focul si am adaugat patrunjelul tocat.
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii.
Sa va fie de folos!











loading...
loading...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

p.b.
});

Articole recente