10.03.2017

Ciorba radauteana

Ciorba radauteana este una delicioasa asemanatoare cu ciorba de burta. Noi o facem des pentru ca ne place tare mult....recomand cu drag sa o faceti si voi!💜 

Daca probati reteta mea de Ciorba radauteana, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-a placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite.

    Ingrediente:
  • un piept de pui cu os 
  • un tacam pui 
  • 2 morcovi 
  • o ceapa 
  • 1 ardei gras (am folosit congelat) 
  • o telina mica(cat un ou) 
  • o radacina de patrunjel
  • 200 g smantana 
  • 4 galbenusuri 
  • 4-5 catei de usturoi 
  • otet si zeama lamaie 
  • cateva boabe de piper(10-12) 
  • sare 
  • cateva fire de patrunjel




Mod de preparare:
Dupa ce am curatat si spalat carnea am pus-o la fiert intr-o oala cu aproximativ 3 litri de apa, un varf cutit de sare si cateva boabe de piper. Pieptul de pui a fos din comert, iar tacamul de la un pui crescut la curte. Cand a inceput sa fiarba am indepartat spuma care s-a format deasupra. 
Dupa aproximativ 10 minute  am adaugat legumele intregi(curatate si spalate).
Am acoperit partial oala cu capac si am lasat sa fiarba pana carnea s-a desprins de pe oase. Intre timp am mai adaugat o cana cu apa fierbinte deoarece scazuse prea mult. Cand s-au fiert carnea si legumele le-am scos si am strecurat supa. Am pus deoparte 2 polonice din supa ca sa se racoreasca. Din legume am pastrat doar morcovul pe care l-am taiat in cuburi. Cand s-a racorit carnea am scos-o de pe oase si am rupt-o in fasii. 
Am pus din nou bucatile de carne si morcov in oala cu supa si am lasat sa fiarba la foc foarte mic. Separat, am amestecat galbenusurile cu smantana, apoi am subtiat amestecul cu supa racorita. 
Am turnat in fir subtire mixtura de oua si smanatna in oala cu supa....in timp ce l-am turnat am amestecat continuu cu telul in forma de para, apoi am adaugat usturoiul zdrobit, otet si zeama de lamaie dupa gust. Am avut grija ca ciorba sa nu clocoteasca. Am oprit focul de sub oala si am presarat patrunjelul verde tocat.
 A iesit o bunatate de ciorba...cu ardei iute si paine proaspata ne-a mers la suflet.
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.😉
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca 😙. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitai, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.

11 comentarii:

  1. Bună ziua(seara ?).Eu am completat rețeta,un moft de-al meu:am mixat albitura și o parte din morcov și am îngroșat un pic ciorba!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna ziua, Nick. O idee faoarte buna, sunt convinsa ca a iesit delicioasa. Sarabatori cu bine sa aveti!

      Ștergere
    2. Anonim22/10/22

      Ma inspira retetel

      Ștergere
    3. Ma bucur sa aud asta.

      Ștergere
  2. Se poate lua şi o glajă de horincă înainte de ciorbică_

    RăspundețiȘtergere

Daca va place reteta(sau nu ), va rog sa-mi lasati un comentariu. Multumesc anticipat!