28.01.2019

Ciorba cu afumatura si taitei de casa

O ciorba delicioasa, gustoasa si usor de facut, care merge fix pe vremea asta. Recomand cu drag sa o faceti si voi! 💜 

Daca probati reteta mea de Ciorba cu afumatura si taitei de casa, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-a placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite.



    Ingrediente:
  • 700-800 g coasta afumata
  • o ceapa
  • un morcov
  • un ardei gas(am folosit congelat)
  • un pastarnac
  • o bucatica de telina
  • 3 linguri zarzavat pentru ciorbe(reteta aici)
  • sare
  • cateva fire de leustean si patrunjel
  • bors (dupa gust)
  • taitei dintr-un ou (reteta aici)


Mod de preparare:

Portionam coasta, o spalam si o punem intr-o oala. Adaugam apa cat sa treaca cu o palma peste ea si o punem la fiert. O fierbem aproximativ 35-40 de minute(pana se patrunde) inainte sa adaugam restul ingredientelor. Pe parcursul fierberii inlaturam spuma care se formeaza si daca este nevoie mai completam cu apa fierbinte.
Intre timp curatam si spalam legumele. Tocam cubulete ceapa si morcovul,  la fel si ardeiul (daca folositi proaspat). Telina si pastarnacul le vom da pe razatoare cu putin timp inainte de a le adauga in ciorba. Dupa ce pregatim legumele,  facem  taiteii (reteta aici).
Cand este patrunsa carnita de pe coaste adaugam legumele in oala, iar cand acestea se inmoaie punem si zarzavatul de ciorba. Lasam sa mai dea cateva clocote si turnam bors dupa gust. Cand clocoteste adaugam taiteii si potrivim gustul de sare. In 10 minute ciorba este gata! Inchidem focul de sub oala si presaram verdeata tocata marunt. Servim ciorba cu paine proaspata si ardei iute😊. Bunatate!!
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca💙. Puteti sa distribuiti  pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.

11 comentarii:

  1. Foarte buna, va multumesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu drag! Iti multumesc si eu pentru vizita! :)

      Ștergere
    2. Anonim28/12/22

      Ciorba de os afumat cu tăieței a ieșit de 10+ mulțumesc.

      Ștergere
    3. Cu drag, ma bucur ca v-a placut. Un nou An fericit, cu sanatate si impliniri!

      Ștergere
  2. O reteta perfecta! Multumim!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu drag, iti multumesc si eu pentru comentariu si aprecieri. O zi frumoasa!

      Ștergere
  3. Anonim3/9/22

    F bună și sănătoasă

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru vizita si aprecieri, o zi buna!

      Ștergere

Daca va place reteta(sau nu ), va rog sa-mi lasati un comentariu. Multumesc anticipat!