15.08.2017

Zarzavat pentru ciorbe

Este foarte aromat, ideal pentru ciorbe. Cantitatile de legume pot varia dupa gustul fiecaruia.
loading...
       Ingrediente:
  • 5 kg rosii
  • 2 kg ardei(am folosit gras si capia)
  • 1 kg morcov
  • 500 g radacina de telina

  • 500 g radacina de patrunjel si pastarnac
  • 3 legaturi leustean
  • 3 legaturi patrunjel
  • 2 legaturi frunze de telina
  • 8 linguri sare pentru muraturi


Mod de preparare:
Mai intai am spalat legumele si verdeturile si le lasam sa se scurga bine de apa.
Am taiat rosiile cubulete, indepartatandu-le coaja partial.
Ardeii curatati de seminte i-am tocat marunt.
Am decojit morcovii si i-am dat pe razatoarea cu orificii mari.
Celelalte radacinoase le-am dat pe razatoarea mica.
Verdeturile le-am tocat marunt.
Dupa curatare mi-au ramas 7 kg de legume.




Le-am pus pe toate intr-un vas mare, am presarat sare peste ele si le-am amestecat bine.Le-am lasat aproximtiv o ora amestecand  din cand in cand in ele.
Am umplut borcane de 750 ml(cu tot cu zeama lasata), le-am inchis cu capace si le-am pus intr-o cratita pe fundul careia am asternut hartie. Am turnat apa rece pana la baza borcanelor si am pus cratita pe foc potrivit. Cand a inceput sa clocoteasca apa am redus focul si le-am lasat sa fiarba 50 de minute.Cand apa din cratita a scazut am completat cu alta clocotita.
Am lasat borcanele sa se raceasca lent in apa care au fiert, acoperite cu o patura groasa.
Din cantitatile mentionate mi-au iesit 11 borcane.
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii.
Sa va fie de folos!








loading...
loading...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

});

p.

Articole recente