23.02.2016

Taitei de casa



Nicio pasta din comert nu se compara la gust cu taiteii proaspeti, preparati in casa....




loading...
    

       Ingrediente:
  • un ou
  • 100 g faina
  • 1/2 lingurita ulei
  • un varf cutit de sare








Mod de preparare:
Punem oul intr-un castron, adaugam sarea si uleiul si il batem cu furculita.
Incepem sa adaugam faina treptat si framantam. In functie de marimea oului folosit putem mari sau micsora cantitatea de faina.Trebuie sa iasa un aluat elastic  potrivit de tare.







Lasam aluatul 15-20 de minute la odihnit acoperit cu un prosop de bucatarie, dupa care il punem pe plansa de lucru infainata.Presaram faina si pe aluat si intindem o foaie cat mai subtire(transparenta) ,apoi o lasam la uscat (intarit) pe un prosop de bucatarie, cam 20 minute.
Dupa ce foaia s-a uscat o rulam si o taiem in doua.
Incepem sa taiem cu cutitul rondele subtiri( sau mai groase).Cand terminam de taiat taiteii ii rasfiram apoi ii putem folosi in ciorba sau supa.
Sa va fie de folos!😘

Aici gasiti si alte retete cu bunatati din bucataria mea.









loading...
loading...

13 comentarii:

  1. Cei mai buni...mulțumesc mătușă ca m-ai învățat să fac și eu.😘

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos!!! Cat de utile imi sunt retetele dvs. Va iubesc!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc din suflet si eu,Flori! Te pup si-ti doresc sa ai o zi frumoasa in continuare <3

      Ștergere
  3. Multumesc frumos!!! Cat de utile imi sunt retetele dvs. Va iubesc!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cosmina1/12/16

    Buna..nu trebuie lasati la uscat?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna,Cosmina! Ii poti lasa si la uscat, dar cei mai buni sunt taiteii proaspeti.

      Ștergere
    2. Cosmina1/12/16

      Oare dece nu s- uscat foaia..este intinsa de 1 ora..am facuto intr-o incapere rece asta sa fie cauza?

      Ștergere
    3. Cosmina,foaia de aluat nu trebuie sa se usuce prea mult, doar sa se intareasca putin . Daca se usuca prea mult, foaia devine casanta.Imi pare rau ca am citit mesajul asa tarziu,sper sa-ti fi iesit taiteii.Te pup, noapte linistita!\

      Ștergere
    4. Cosmina2/12/16

      Buna..nu mi-au iesit..nu s-a intarit foaia deloc..cand i-am taat au ramas lipiti si nu se desfaceau...oare unde am gresit?

      Ștergere
    5. Copsmina,infaineaza foaia de aluat inainte sa o rulezi, iar daca aluatul este prea moale mai poti adauga si in el putina faina. Depinde si de umiditatea fainii. Nu are cum sa nu iasa.

      Ștergere
  5. Cosmina2/12/16

    Am crezut ca din cauza ca a fost rece in camera nu s-a uscat foaia.O sa incerc sa fac din nou.Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Astept sa-mi spui cum ti-au iesit.

      Ștergere
    2. Cosmina5/12/16

      De data aceasta mi-au iesit..multumesc mult de sfat.

      Ștergere

});

Articole recente