29.05.2017

Ciorba de perisoare din carne de pui

   
  O ciorbita buna, buna de tot!


loading...
       Ingrediente:
  • o ceapa
  • un morcov
  • o radacina telina(cat un ou)
  • 1 ardei gras
  • 250 g rosii cubulete (am avut facute in casa)
  • 3 linguri orez
  • 2 litri supa pui (apa)
  • 1 litru bors (sau dupa gust)
  • 1 ou
  • sare
  • piper
  • cateva fire de leustean


       Pentru perisoare:
  • 1/2 kg carne de pui tocata(piept si pulpe)
  • o ceapa
  • 2 linguri orez
  • 1 ou
  • cateva fire de marar si patrunjel
  • sare 
  • piper



Mod de preparare:
Am curatat morcovul,ceapa, telina si ardeii, apoi i-am tocat cubulete .I-am pus la fiert intr-o oala cu un 2 litri de supa (apa),rosiile cubulete si un praf de sare.
Cat legumele au fiert m-am ocupat de perisoare.
Peste carnea tocata am adugat oul, orezul spalat,ceapa si verdeata tocate marunt.Am condimentat cu sare si piper si am amestecat.Cu mainile umezite in apa am luat din compozitie si am format perisoare pe care le-am asezat pe un platou.




Cand legumele au fost fierte pe jumatate am adaugat perisoarele iar dupa 10 minute orezul spalat si scurs.Am lasat sa fiarba la foc mic. Daca supa/apa scade prea mult mai adaugam alta fierbinte.
Am dat borsul separat intr-un clocot si cand perisoarele si orezul au fost bine patrunse l-am turnat  in oala.Am potrivit gustul de sare.
Am lasat sa fiarba cu totul 2-3 minute si am inchis focul.Am batut un ou usor cu furculita si l-am daugat in ciorba, amestecand continuu sa se formeze "zdrente".La sfarsit am presarat leusteanul tocat .
Sa va fie de folos!
Aici gasiti reteta cu ciorba de perisoare cu smantana.







loading...
loading...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

});

Articole recente