29.02.2016

Suc de rosii


Esential pentru multe mancaruri.



loading...



       Ingrediente:
  • 20 kg de rosii
  • 6 linguri cu sare grunjoasa
  • 6 linguri cu zahar
  • ulei ( cate o lingura pt. fiecare sticla )


Mod de preparare:
Rosiile le-am spalat si le-am taiat felii, indepartand cotorul.
Le-am trecut de doua ori prin masina de presat rosii.
Sucul obtinut l-am fiert la foc mic( aproximativ 4 ore) intr-o oala de tuci,pana a scazut la jumatate.





La jumatatea fierberii am adaugat sarea si zaharul.
Am turnat sucul fierbinte in sticlele sterilizate, am pus cate o lingura de ulei si am sigilat.
Le-am lasat acoperite cu o patura pana a doua zi cand s-au racit.
Sa va fie de folos!
Aici gasiti si alte retete cu bunatati din bucataria mea.

 
 
 


 
 
 
 
 
 

loading...
loading...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

});

Articole recente