28.10.2016

Ciorba de curcan cu taitei de casa

Este minunata aceasta ciorba...am avut curcan crescut la curte si a iesit un adevarat deliciu. Se poate prepara cu orice carnita de pasare.💜  

 

Daca probati reteta mea de Ciorba de curcan cu taitei de casa, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-a placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite.

    Ingrediente:
  • 2 aripi si un spate de curcan 
  • o ceapa 
  • un morcov 
  • ardei gras rosu si verde(cate o jumatate de bucata) 
  • o bucata mica de telina(cat un ou) 
  • 3 linguri rosii cubulete (reteta o gasiti aici) 
  • taitei preparati dintr-un ou (reteta o gasiti aici) 
  • 1/2 litru bors (sau dupa gust) 
  • cateva fire de leustean 
  • sare   






Mod de preparare:
Portionam bucatile de carne si le spalam bine cu apa rece. Le punem la fiert intr-o oala cu apa cat sa treaca peste ele cu 3-4 degete. Adaugam un praf de sare si cand incepe sa fiarba avem grija sa inlaturam spuma care se formeaza.
Pe parcurs, daca apa scade prea mult mai completam cu apa fierbinte. Lasam carnea sa fiarba la foc potrivit.
Intre timp curatam si spalam legumele, apoi le taiem in cubulete.
Cand a fiert pe jumatate carnita de pe oase adaugam si legumele in oala. Dupa aproximativ 10 minute punem rosiile cubulete si lasam sa fiarba in continuare la foc potrivit.
Pregatim taiteii (ca aici) si ii adaugam in oala cu ciorba in momentul in care legumele si carnea sunt bine patrunse.
Dam borsul intr-un clocot si il turnam in oala. In maxim 10 minute ciorba este gata, nu ramane decat sa inchidem focul de sub oala si sa adaugam leusteanul tocat. Va invit cu drag la masa! :)
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca😉. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.

4 comentarii:

Daca va place reteta(sau nu ), va rog sa-mi lasati un comentariu. Multumesc anticipat!