28.10.2016

Ciorba de curcan cu taitei de casa

   O ciorbita sanatoasa si gustoasa. Si mai buna cu un ardei iute  🌝




loading...


     Ingrediente:
  • 2 aripi si un spate de curcan
  • o ceapa
  • un morcov
  • ardei gras rosu si verde(cate o jumatate de bucata)
  • o bucata mica de telina
  • 3 linguri rosii pt. ciorbe (preparate in casa)
  • taitei preparati dintr-un ou (reteta o gasiti aici)
  • 1 litru bors (sau dupa gust)
  • cateva fire de leustean
  • sare


Mod de preparare:
Aripile  de curcan portionate  si spalate le-am pus la fiert intr-o oala cu apa si un praf de sare.
Am indepartat spuma formata de cate ori a fost nevoie si am completat cu apa fierbinte cand aceasta  a scazut.
Am curatat si spalat legumele .
Cand s-a fiert carnea pe jumatate, am adaugat legumele taiate cubulete apoi rosiile.
Am pregatit taiteii (ca aici) si i-am adaugat in oala in momentul in care legumele si carnea au fost fierte.



Am pus si borsul pe care l-am dat in fiert inainte si am potrivit gustul de sare.
Am mai lasat sa fiarba aproximativ 10 minute, am dat oala deoparte si  am adaugat leusteanul tocat marunt.A iesit o ciorbita tare buna, pe cuvant !🌝Sper s-o preparati si voi.
Sa va fie de folos!😘

Aici gasiti mai multe retete cu bunatati din bucataria mea.









loading...
loading...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

});

Articole recente