16.05.2016

Pulpe de pui cu praz



A iesit o mancare grozav de buna, sa o faceti si voi!
loading...
Ingrediente: 
3 pulpe de pui, cu spate
800 g praz
300 g rosii in bulion
o frunza de dafin

sare
piper
4 linguri de ulei
cateva fire de patrunjel verde

Mod de preparare:
Am parlit pulpele,le-am curatat si spalat, apoi le-am taiat in jumatati. Le-am pus la fiert intr-o oala cu apa si un praf de sare.Am indepartat spuma care s-a format si am lasat pulpele sa fiarba doar pe jumatate.
Am curatat si spalat prazul si l-am taiat rondele. Am pus uleiul la incins intr-o tigaie si am aduagat prazul. L-am lasat sa se inmoaie apoi am pus rosiile pasate.




Le-am calit impreuna 4-5 minute, apoi am transferat totul intr-o cratita (de cuptor). Am asezat pulpele deasupra prazului ,am turnat supa in care au fiert pulpele (cat sa acopere prazul)si am dat cratita la cuptor pentru aproximativ 25 de minute. Spre final am potrivit gustul de sare si piper. 
Am presarat patrunjel tocat la sfarsit. 
Sa va fie de folos!
loading...
loading...

2 comentarii:

  1. Este a treia reteta pe care o fac de la dumneavoastra și ...ca si celelalte este deliciasa.Am facut-o insa cu carne de porc pt ca asta aveam dar este f bună.Toti din casa am fost incantati.Multumim

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mihaela, ma bucur enorm ca ai incercat si mai ales ca ti-au placut retetele mele.Iti doresc sa ai o zi frumoasa! <3

      Ștergere

p.b.
});

Articole recente