09.04.2016

Pulpe de pui cu cartofi la cuptor

Simplu de preparat, gustos si satios...pentru un pranz perfect in familie. Recomand cu drag aceasta reteta! ❤

Daca probati reteta mea de Pulpe de pui cu cartofi la cuptor, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-au placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite.


     Ingrediente:
  • 3 pulpe de pui
  • 1 kg de cartofi
  • boia iute si dulce
  • busuioc uscat
  • sare
  • piper macinat

Mod de preparare:
Parlim, curatam, spalam pulpele de pui, apoi le  taiem in jumatati.
Cartofii curatati si spalati ii taiem in bucati potrivite ca marime.
Condimentam pulpele si cartofii cu boia, busuioc, sare si piper macinat, toate puse dupa gust.
Intr-o tava asezam cartofii, iar deasupra lor asezam bucatile de carne.
Turnam apa cat sa acopere cartofii, apoi dam tava la cuptorul incins la foc mediu(180-190 °C) pentru aproximativ o ora sau pana cartofii si pulpele de pui sunt bine patrunse si frumos rumenite.
Din cand in cand verificam, si daca zeama din tava scade prea mult mai completam cu putina apa fierbinte. Cand sunt gata, lasam cartofii si pulpele 10 minute la "odihnit",  apoi le putem servi. 
Le servim alaturi de un sos tzatziki (preparat ca aici)salata sau muraturi. Este un preparat simplu, dar absolut delicios! Bunatate!😋
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos)... in felul acesta imi rasplatiti munca💛. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
In fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti si alte retete cu MANCARURI CARNE/PESTE.








10 comentarii:

  1. Azi am vazut reteta si am si facuto,multumesc ,a placut mult.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu drag, ma bucur ca a fost si pe gustul vostru! :)

      Ștergere
  2. Anonim29/1/22

    Retete grozave usor de facut si prezentate pe intelesul tuturor.am tel plin de retete salvate de la d voastra va multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna. Ma bucur ca incerci retetele mele si ca iti plac. Te mai astept cu drag in bucataria mea virtuala. O zi minunata!

      Ștergere
  3. Anonim13/10/22

    Io sunt la dieta pot mânca și eu sau mă abțin?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Io zic ca odata nu se pune:)))...dar faci cum doresti tu! :)

      Ștergere
  4. Anonim12/2/23

    Va urmăresc cu mare drag de fiecare data când am nevoie și va prețuiesc și va mulțumesc pt toate bunătățile pe care dv le faceți și le și împărtășiți noua celor ce va urmarim cu interes și drag...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu iti multumesc pentru aprecieri si incredere. O zi minunata!

      Ștergere
  5. Anonim25/1/24

    Foarte bune ! FELICITĂRI !

    RăspundețiȘtergere