03.09.2017

Pasta de rosii si ardei capia

Tot ce este natural este bun si sanatos. Aceasta pasta de rosii si ardei capia se poate folosi la tocanite si diverse sosuri... le va da un plus de culoare si gust😋.


Daca probati reteta mea de Pasta de rosii si ardei capia, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-a placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite, omul cat traieste invata❤.

    
    Ingrediente:
  • 5 kg rosii 
  • 2,5 kg ardei capia (se poate folosi si ardei gras carnos) 
  • 2 linguri cu varf sare pentru muraturi 




Mod de preparare:
Mai intai ne ocupam de sterilizarea borcanelor: le spalam foarte bine cu apa calda si detergent de vase, apoi le punem intr-o tava fara sa se atinga intre ele si fara sa le inchidem cu capace. Punem tava cu borcanele in cuptor la foc potrivit pentru 15-20 de minute, apoi oprim cuptorul, punem si capacele in tava si le lasam acolo pana pasta de rosii este gata.
Spalam rosiile si ardeii, apoi le lasam sa se scurga bine de apa.
Taiem rosiile in felii mai mari indepartand cotorul. Le trecem prin masina de presat rosii.
Taiem ardeii in fasii dupa ce i-am curatat de cotoare si seminte. Trebuie sa indepartam in totalitate semintele, astfel exista riscul ca pasta sa fermenteze. Ii trecem prin masina de tocat.
Intr-o oala cu peretii grosi punem la fiert(foc mediu) sucul de rosii impreuna cu ardeii dati prin masina. Amestecam din cand in cand ca sa nu se lipeasca de fundul vasului.
Fierbem pana cand legumele scad la jumatate si se formeaza o pasta groasa. La jumatatea fierberii adaugam sarea.
Cand este gata, punem pasta fierbinte in borcanele sterilizate. Pe masura ce le umplem le inchidem cu capace si le asezam cu gura in jos. Le acoperim cu o patura si le lasam sa se raceasca lent. A doua zi le depozitam la loc racoros(camara, beci). Daca spatiul de depozitare nu este unul racoros se pot steriliza borcanele umplute 35-40 de minute dupa primul clocot. La iarna tare bine ne va prinde.
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca 😊. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook , unde postez si alte retete delicioase. Ma puteti urmari si pe Instagram sau pe Pinterest.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti RETETELE MELE DE LA A LA Z,

8 comentarii:

  1. Anonim10/8/22

    Foarte frumos arata ! O sa incerc și eu rețeta dvs! Mulțumesc

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos pentru aprecieri, astept sa imi spui cum ti-a iesit.

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim14/8/22

    Mulțumesc frumos pentru toate rețetele care î mi sunt de mare folos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu drag, iti multumesc si eu pentru aprecieri. O zi minunata sa ai!

      Ștergere
  4. Anonim19/8/22

    Voi facie şi eu. Mulţumesc frumos.

    RăspundețiȘtergere
  5. Anonim3/8/23

    Roșiile pot fi tocate în mașină de tocat carne?

    RăspundețiȘtergere