22.02.2016

Tochitura

Nu as refuza niciodata o portie de tochitura...este atat de buna si rapida....recomand cu drag s-o faceti si voi!💜


Daca probati reteta mea de Tochitura, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-a placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite, omul cat traieste invata.


    Ingrediente:
  • 800 g pulpa de porc
  • 300 g carnati afumati de casa
  • 300 g carne afumata
  • 2 cepe
  • 3-4 linguri ulei
  • 1 frunza de dafin
  • sare si piper
  • 250 ml vin alb
  • 2 linguri bulion(pasta de rosii)
  • 3 catei de usturoi
  • telemea (optional)


La acesta reteta am folosit carnati de casa si carne afumata tot de casa, dar se pot inlocui cu carnati din comert si ceva afumatura...ce va place si ce aveti voi. .
Mod de preparare:
Taiem in cuburi potrivit de mari pulpa de porc si carnea afumata. Carnatii ii taiem in rondele.
Intr-o cratita cu uleiul incins punem ceapa taiata solzisori. Dupa ce se inmoaie adaugam  cuburile din pulpa de porc, amestecam si lasam la inabusit pana carnea isi schimba culoarea- se albeste. In acel moment adaugam carnea afumata si carnatii. Lasam 5 minute sa se caleasca impreuna, apoi adaugam frunza de dafin, vinul si o cescuta cu apa. 
Acoperim partial cratita cu capac si lasam sa fiarba in jur de 40-45 de minute sau pana bucatile de carne si carnat sunt patrunse.
Amestecam din cand in cand, iar daca mai este nevoie mai adaugam apa sau vin.
Dupa acest timp, condimentam cu sare si piper, apoi adaugam bulionul  diluat in putina apa .
Punem  usturoiul zdrobit si mai lasam inca 10- 15 minute la fiert pana carnea si carnatii sunt bine patrunsi.
Servim tochitura alaturi de o mamaliguta moale si oua ochiuri, peste care radem branza. Bu-na- ta- te!😋
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii, plus alte doua fotografii din timpul prepararii.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca 😍. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti mai multe retete cu mancaruri gatite ca ACASA.
                                                          













Aici gasiti reteta pentru SUPA DE PASARE CU GALUSTE DIN GRIS.


7 comentarii:

  1. Este foarte bună ideea pentru când va veni Răzvan😋

    RăspundețiȘtergere
  2. Arată foarte bine, mă încântă să o fac și eu 😁
    De de nu vă faceți canal de youtube și să filmați când pregătiți rețetele delicioase ? Mulțumesc pentru rețetă!😊

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc, Mery!Refertitor la canalul de yoytube...deocamdata nu am timpul necesar. Te pup, o zi frumoasa!

      Ștergere
  3. Anonim6/11/22

    Arata foarte frumos felicitari

    RăspundețiȘtergere
  4. Anonim16/11/23

    Buna , fara vin se poate ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna. Daa, se poate inlocui cu apa sau supa. O zi frumoasa!

      Ștergere

Daca va place reteta(sau nu ), va rog sa-mi lasati un comentariu. Multumesc anticipat!

COPYRIGHT Bunătăți din bucătăria Gicuței ©2016- 2024. Toate articolele și imaginile de pe acest blog aparțin autorului Bunătăți din bucătăria Gicuței. Orice multiplicare, copiere sau publicare a acestora fără acordul scris al autorului, se vor pedepsi conform legii in vigoare (Legea 8/1996 privind dreptul de autor și drepturile conexe.).