03.04.2016

Taci si inghite

Un preparat simpu si delicios care te lasa fara cuvinte... doar taci si-nghiti. 😊 Recomand cu drag reteta...este un deliciu😋!

 
Daca probati reteta preparatului Taci si inghite, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-a placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite.

     Ingrediente:
  • 350 g carnat si carne afumata (am avut de casa)
  • 200 g telemea
  • 3-4 oua
  • 150 g cascaval
    Pentru mamaliga:
  • 500 ml apa
  • 500 ml lapte
  • 250 g malai
  • 50 g unt
  • 50 g parmezan (optional)
  • 1/2 lgț.sare

Mod de preparare:
Din apa, lapte, malai si sare am facut o mamaliguta moale in care am incorporat la sfarsit untul si parmezanul. 
Cat timp mamaliguta a fiert am  pus la prajit intr-o tigaie carnatii taiati rondele si carnea bucatele subtiri.
Le-am prajit 7-8 minute fara sa adaug ulei. Altadata cand nu am avut carnati si carne de casa am folosit carnati din comert si ceafa afumata(se poate inlocui cu orice afumatura) pe care le-am prajit intr-o cratita cu doua linguri cu ulei.
Intr-un vas yena am pus jumatate din mamaliga si am nivelat.
Am presarat branza rasa pe razatoarea mare, apoi am pus amestecul de carne si carnati prajiti.
Am acoperit cu restul de mamaliga si am nivelat din nou.
Deasupra am presarat cascavalul ras, apoi am facut trei adancituri cu un polonic si in fiecare adancitura am spart cate un ou. Daca doriti puteti folosi si mai multe oua.
Am presarat putina sare peste oua si am dat vasul la cuptorul preincalzit la foc mediu pentru aproximativ 25-30 de minute, pana ouale s-au gatit. Cand a fost gata, am scos vasul din cuptor si cand s-a racorit putin am servit preparatul. Cam asta a fost tot. Deliciu!!
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca😍. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti si alte retete cu MANCARURI CARNE/PESTE.


















Aici gasiti reteta FICATEILOR INABUSITI CU VIN SI USTUROI.
Aici gasiti reteta OSTROPELULUI DE PUI.

Un comentariu:

Daca va place reteta(sau nu ), va rog sa-mi lasati un comentariu. Multumesc anticipat!