11.11.2021

Sfecla rosie la borcan pentru iarna

Sfecla se gaseste mai toata iarna, insa daca aveti sfecla din gradina voastra, a parintilor sau bunicilor, aceasta metoda de conservare este excelenta💙.


Daca probati reteta mea de Sfecla rosie la boorcan pentru iarna, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-a placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite.     

     Ingrediente:
  • 1 kg de sfecla rosie
  • 3-4 linguri de otet de 9°
  • 1 lingurita cu varf de sare neiodata
  • 2 lingurite zahar



Mod de preparare:

Prima data vom steriliza borcanele... metoda de sterilizare o gasiti aici.
Spalam sfecla si o asezam intr-o tava pe care o bagam la cuptor. Daca doriti, puteti inveli fiecare bucata de sfecla in folie de aluminiu. Coacem sfecla in cuptor pentru aproximativ o ora sau pana intra furculita usor in ea. Eu am avut bucati de sfecla de diferite marimi si le-am scos din cuptor pe masura ce s-au copt. Cand toate bucatile de sfecla sunt coapte le lasam la racit, apoi le o curatam de coaja. Dam sfecla pe razatoarea cu ochiuri mari, o punem intr-un bol, apoi adaugam sarea, zaharul si otetul. Amestecam bine si o lasam asa aproximativ un sfert de ora. In acest timp mai amestecam de 1-2 ori in ea ca sa se dizolve sarea si zaharul.
O punem in borcanele pregatite mai inainte, apoi fierbem borcanele la bain-marie timp de 25-30 de minute dupa primul clocot. Eu am folosit 2 borcane cu volumul de 370 ml si unul de 330 ml. Daca folositi borcane mai mari, mariti si timpul de fierbere. Dupa ce fierbem borcanele le lasam sa se raceasca in vasul cu apa in care au fiert, apoi le depozitam pe raftul din camara. La iarna tare bine ne va prinde aceasta sfecla rosie la borcan.😉
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca💜. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti retetele mele de APERITIVE/GARNITURI.












Aici mai gasiti o reteta de SALATA CU SFECLA ROSIE.



7 comentarii:

  1. Multumesc pentru receta, e foarte simplu de preparat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu drag, iti multumesc si eu de vizita si comentariu! O zi minunata sa ai!

      Ștergere
    2. Anonim7/9/22

      O rețetă foarte bună pe care o folosesc de foarte mult timp. In loc de zahăr am pus și miere, este la fel de bună.

      Ștergere
    3. Sunt convinsa ca este buna cu miere...si mult mai sanatoasa. Data viitoare adaug si eu miere. :)

      Ștergere
  2. Anonim12/10/22

    Mulțumesc frumos pentru rețetă!

    RăspundețiȘtergere
  3. Anisoara13/10/22

    Mulțumim mult!!!!

    RăspundețiȘtergere

Despre mine

Fotografia mea
Buna ziua si bine ati venit in mica mea bucatarie virtuala. Sunt o persoana simpla, care a crescut la tara, iar pentru mine bucataria este una dintre pasiunile mele. Imi place sa gatesc retete simple si gustoase care contin ingrediente la indemana oricui si incerc sa le detaliez pe intelesul tuturor. Iubesc florile, natura si oamenii. Nu am cursuri de bucatar, patiser sau cofetar, iar ceea ce gatesc sunt mancaruri/retete pe care le prepar pentru familia mea si pentru cei dragi. Va pup si va multumesc pentru vizita!