06.04.2020

Tocanita de cartofi

O tocanita rapida si delicioasa care contine ingrediente ieftine si la indemana oricui. Se face usor si rapid, este tare gustoasa si satioasa😉.


Daca probati reteta mea de Tocanita de cartofi  sau orice alta reteta de pe blog, va astept cu drag sa reveniti sa imi spuneti cat de mult v-au placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite, omul cat traieste invata😍. Daca va plac retetele mele ma puteti urmari pe paginile de FacebookFacebook.😉.
     
   Ingrediente:
  • 1 kg de cartofi
  • 2 cepe
  • 1 morcov
  • 1 ardei gras
  • 1 ceasca cu suc de rosii sau o lingura pasta de rosii
  • 1 frunza de dafin
  • 3 linguri ulei
  • boia de ardei
  • piper macinat
  • sare
  • cateva fire de marar si patrunjel






Mod de preparare:

Curatam si spalam legumele. Taiem cartofii in cuburi potivite ca marime si ii punem intr-un castron. Ii acoperim cu apa rece. Taiem ceapa si ardeiul in cubulete si morcovul in rondele. Daca doriti il puteti taia si pe acesta tot in cubulete. Incingem uleiul intr-o cratita si adaugam ceapa si putina sare cat se poate lua in doua degete. Lasam ceapa la calit pana se inmoaie putin, apoi adaugam rondelele de morcov, ardeiul si cartofii scursi de apa. Calim toate legumele 2-3 minute, apoi turnam apa cat sa le acopere. Daca vreti ca tocanita sa aiba mai mult sos adaugati apa mai multa. Punem frunza de dafin si cand mancarea incepe sa fiarba acoperim cratita partial cu un capac. Lasam tocanita sa fiarba la foc mic si avem grija sa mai amestecam din cand in cand in ea. Cand legumele sunt patrunse adaugam sucul de rosii sau pasta de rosii. Condimentam cu boia, sare si piper macinta si mai lasam sa fiarba 3-4 minute. Cand tocanita este gata adaugam verdeata tocata marunt. Cam asta-i tot. Servim tocanita cu paine proaspata, muraturi sau salata preferata. Deliciu!😋
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie. Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca 😊. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook , unde postez si alte retete delicioase. Ma puteti urmari si pe Instagram sau pe Pinterest.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti toate RETETELE MELE IN ORDINE ALFABETICA.
Aici gasiti reteta pentru CIORBA DE CARTOFI.

16 comentarii: