21.11.2017

Ciorba de cartofi

Ciorba de cartofi este usor de pregatit si este nemaipomenita pentru perioada postului. Radacinoasele si verdeata ii dau o savoare aparte.💜

Daca probati reteta mea de  Ciorba de cartofi, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-a placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite.
       
    Ingrediente:
  • 5-6 cartofi(aproximativ 600g)
  • o ceapa
  • un morcov
  • o radacina patrunjel
  • o radacina pastarnac
  • o felie de telina
  • un ardei gras
  • 4-5 linguri rosii cubulete(reteta aici)
  • 3 linguri orez
  • sare
  • piper macinat
  • cateva fire de leustean si patrunjel
  • 2-3 linguri ulei
  • bors sau zeama de varza (dupa gust)

Mod de preparare:
Curatam si spalam legumele.
Cartofii ii taiem in bucati mai mari, iar restul legumelor le taiem cubulete.
Intr-o oala punem uleiul la incins. Adaugam ceapa si o calim putin doar cat sa se inmoaie, apoi punem radacinoasele, ardeiul si cartofii. Le calim 2-3 minute si stingem totul cu apa calda(aproximativ1,5 l). Lasam sa fiarba la foc mic, iar cand legumele incep sa se patrunda adaugam orezul spalat. Rosiile cubulete le punem cand sunt cartofii patrunsi, apoi turnam si borsul pe care-l dam in clocot inainte. Potrivim gustul de sare si piper. Cand ciorba este gata oprim focul de sub oala si adaugam verdeata tocata marunt. Dupa ce se racoreste putin o putem servi. Este o ciorba buna, buna cu gust de ACASA!💜
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca :). Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti mai multe retete cu SUPE/CIORBE.










17 comentarii:

  1. Îmi place foarte mult rețetă ciorba de cartofi

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonim19/5/22

    O rețetă simplă dar deosebit de gustoasă!!!Mulțumesc pentru rețete...toate sunt pe gustul meu..felicitări!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu drag, iti multumesc si eu pentru vizita si aprecieri. O zi buna!

      Ștergere
    2. Anonim21/10/22

      Toate rețetele sunt nemaipomenite!! 😘

      Ștergere
  3. Anonim22/7/22

    Ffff bune rețetele dv doamna Gicuta sa vă de-a Dumnezeu sănătate

    RăspundețiȘtergere
  4. Anonim22/7/22

    Îmi plac toate rețetele și le folosesc.Multumim d-na Gicuta,sănătate multa!⁰

    RăspundețiȘtergere
  5. Anonim19/11/22

    Foarte bune rețetele dumneavoastră

    RăspundețiȘtergere
  6. Anonim3/1/23

    Mulțumesc pentru rețete.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu drag, iti multumesc si eu pentru aprecieri!

      Ștergere
  7. Anonim25/2/23

    Foarte bine arata ce faceți!

    RăspundețiȘtergere
  8. Anonim22/4/23

    Toate rețetele sunt foarte bune.Sursa mea de inspirație!Va pup !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pup si eu, ma bucur ca iti plac retetele mele. O zi frumoasa!

      Ștergere
  9. Anonim30/5/23

    Mulțumesc mult pentru inspirație, gătesc mult după rețetele dumneavoastră, sunteți nemaipomenită.

    RăspundețiȘtergere