22.07.2019

Chiftele din carne si dovlecei, la cuptor

Ieri am facut o tava cu chiftele din carne si dovlecei.... deosebit de gustoase si mult mai sanatoase ca cele prajite in ulei. Chiftelutele nu ies uscate, sunt moi si suculente. Recomand cu drag sa le faceti si voi. Carnea de porc se poate inlocui cu carne de pui, vita sau in amestec, dar sa aiba si ceva grasime.😘



Daca probati reteta mea de Chiftele din carne si dovlecei, la cuptor, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-au placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite.😍
     

     Ingrediente:
  • 500 g carne de porc
  • 500 g dovlecel
  • o ceapa mare
  • 4-5 catei de usturoi
  • un ou
  • 3-4 linguri pesmet
  • sare
  • piper
  • boia
  • cateva fire de marar si patrunjel







Mod de preparare:

Decojim dovleceii si daca este nevoie indepartam semintele cu o lingura. Ii dam pe razatoarea cu orificii mici, apoi ii stoarcem cat de mult putem. Ii punem intr-un bol impreuna cu carnea tocata. Curatam si spalam ceapa si usturoiul, apoi le radem, tot pe razatoarea mica, direct in bolul cu dovlecelul si carnea. Punem oul, pesmetul, verdeata tocata, sare, piper si boia. Omogenizam totul. Bine ar fi, daca avem timp, sa lasam compozitia o ora la rece, apoi sa formam si sa coacem chiftelele. Luam cu lingura din compozitie si formam chiftele cu mainile umezite in apa. Le asezam intr-o tava in care am asternut hartie de copt. Dam tava la cuptorul preincalzit la foc mediu spre mare. Dupa 20 de minute verificam chiftelele, iar daca sunt rumenite pe partea de jos le intoarcem. Le mai lasam aproximatix 15 minute sau pana se rumenesc frumos si pe cealalta parte. Cand sunt gata, asezam chifetlele pe un platou si le servim alaturi de garnitura preferata. Sunt bune si calde si reci.
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca 😘. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu