10.06.2016

Chiftelute din dovlecei si branza

Chiftelutele din dovlecei si branza se prepara usor, sunt ieftine si foarte gustoase. Se pot servi ca aperitiv, dar si ca fel principal👌. Noua ne plac tare mult! 💜

Daca probati reteta mea de Chiftelute din dovlecei si branza  sau orice alta reteta de pe blogva astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-au placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite, omul cat traieste inavata💜. Daca va plac retetele mele, ma puteti urmari pe paginile de Facebook- Facebook.
    
    Ingrediente:
  • 750-800 g dovlecei
  • 250 g branza telemea 
  • 1 ou
  • 4 linguri rase cu pesmet
  • 4 linguri rase cu faina
  • o legatura de marar
  • sare(doar daca este necesar)
  • piper macinat
  • ulei pentru prajit




Mod de preparare:
Spalam dovleceii, ii stergem cu prosoape de hartie, apoi ii curatam de coaja. Indepartam semintele(daca este cazul), apoi ii dam pe razatoarea cu orificii mici.
Ii lasam 5-6 minute intr-o strecuratoare la scurs, apoi ii stoarcem bine in pumni si ii punem intr-un castron. Putem presara peste ei putina sare, in felul acesta isi vor lasa apa mai repede.
Dam branza pe razatoarea cu orificii mici si o adaugam peste dovlecelul ras.
Punem si restul ingredientelor si amestecam bine cu lingura pana la omogenizare. Sare vom adauga doar daca este nevoie...telemeaua este deja sarata. 
Incingem uleiul intr-o tigaie....sa fie cam ½  deget, apoi punem cu lingura din compozitia de chiftele formand gramajoare pe care le aplatizam usor...tot cu lingura. Le prajim la foc mediu pe ambele parti, pana se rumenesc frumos. Cand sunt gata, le scoatem pe prosoape de hartie pentru a absoarbe excesul de ulei. Sunt bune si calde si reci. Cam asta-i tot...simplu si delicios!
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca💜. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitatI, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti si alte retete cu MANCARURI CARNE/PESTE.












                                              

15 comentarii:

  1. Mmmmmmmm .... ce misto sunt

    RăspundețiȘtergere
  2. Intr-adevar sunt bune!Iti multumesc pentru vizita si-ti doresc o zi frumoasa! <3

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim14/4/21

    Sunt bune si in varianta dulce, cu branza de vaci si putin zahar!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, asa este! Iti multumesc pentru vizita, te mai astept cu drag!

      Ștergere
  4. Buna seara mâine dimineață fac rețetă d-stra cu brânză abia aștept, vă doresc o seară binecuvântată ������

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna dimineata! Cum ti-au iesit chitelutele? :)

      Ștergere
  5. Am facut si eu aceste chiftelute. Dovleacul da gust bun.. eu am mai pus in ultima compozitie putin usturoi, mie mi-a placut si asa

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O idee foarte buna, sunt convinsa ca au iesit delicioase. O zi buna si iti multumesc pentru comentariu si vizita!

      Ștergere
  6. Anonim1/5/22

    🙏🙏🌹🌹🌹👍👍👍😘😘😘excelente retete aveti mai ales ca ne dati si poze din timpul efectuari ,,multumiri maxime ,conteaza fff mult pozele cu prepararea mancarii ne amuta f.mult😘😘🙏🙏🙏💐

    RăspundețiȘtergere
  7. Anonim7/6/22

    Delicioase....👏👏👏

    RăspundețiȘtergere
  8. Anonim20/6/22

    Mulțumesc forte bune

    RăspundețiȘtergere

Daca va place reteta(sau nu ), va rog sa-mi lasati un comentariu. Multumesc anticipat!