15.07.2017

Clatite din dovlecei

Moi, fine si cu un gust aparte...deliciu de vara!


loading...

       Ingrediente:
  • 800 g dovlecei tineri
  • 4 oua medii
  • 300 g iaurt gras
  • 10 linguri faina(150g)
  • cateva fire de marar si patrunjel
  • 2 linguri ulei
  • sare
  • piper



Mod de preparare:
Decojim dovleceii  si ii dam pe razatoarea cu orificii mici.Nu este nevoie sa ii stoarcem de zeama.Adaugam peste ei ouale batute cu furculita,iaurtul,uleiul, faina si verdeata tocata marunt.Amestecam bine cu lingura sa se omogenizeze.Ne va iesi un aluat mai subtire.Condimentam cu sare si piper dupa gust.Punem pe foc o tigaie de teflon (a mea are 28 cm diametrul), o ungem cu ulei si cand se incinge  luam cu polonicul din compozitia de clatite si turnam in centrul ei.




O rotim ca aluatul sa cuprinda toata suprafata iar daca este nevoie intindem aluatul cu lingura.Coacem clatitele aproximativ cate doua minute pe ambele parti.Ungem tigaia cu ulei la fiecare clatita.Eu am umplut clatitele cu un amestec de telemea si branza de vaci in care am adaugat marar, dar le puteti umple cu cascaval(cat sunt calde),cu urda ,branza de burduf, sau le puteti servi ca atare sau cu diverse sosuri.Sunt bune si calde si reci.
Sa va fie de folos!
Aici gasiti si alte retete cu bunatati din bucataria mea.










loading...
loading...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

});

Articole recente