24.06.2019

Tocana de pasare si vinete

Tocanita de pasare si vinete este un preparat delicios si satios care se gateste rapid. Puteti folosi pulpe de pui, aripi sau carnita care va place. Recomand cu drag sa faceti si voi! 😘


Daca probati reteta mea de Tocanita de pasare si vinete, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-a placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite.
     


     Pentru aceasta tocana am folosit:
  • 2 pulpe de cocos de curte(600 g)
  • 2 vinete mari(700 g)
  • 3 cepe
  • 3-4 linguri ulei
  • 1 ardei capia
  • o cana cu suc de rosii
  • sare
  • piper
  • o mana de marar verde



Mod de preparare:
Spalam si decojim vinetele, apoi le tocam in cubulete potrivite. Presaram 1/2 lingurita de sare peste ele. Le lasam deoparte 15-20 de minute, apoi le trecem sub un jet de apa rece si le punem la scurs intr-o strecuratoare. Daca doriti, puteti decoji vinetele partial.
Pentru ca am avut carne de pasare de curte, am preferat sa o fierb putin inainte, apoi am lasat-o sa se scurga bine si am prajit-o usor pe toate partile. Daca folositi carne din comert, incingeti uleiul intr-o cratita si rumeniti putin bucatile, apoi le scoateti.
Curatam, spalam ceapa si ardeiul, apoi le tocam marunt. In acelasi ulei in care am prajit carnea punem ceapa la calit si cand devine translucida adaugam ardeiul, apoi cubuletele de vinete. Le calim impreuna 3-4 minute, punem din nou in cratita carnea si turnam cam doua cani cu apa(eu am pus din zeama in care au fiert pulpele). Acoperim partial cratita cu capac si lasam sa fiarba pana carnea si legumele sunt bine patrunse. Punem si sucul de rosii. apoi condimentam cu sare si piper. Lasam sa mai fiarba(fara capac) 4-5 minute, inchidem focul de sub cratita si adaugam mararul tocat. Cam asta-i tot…simpla si delicioasa! Sevim tocanita cu paine proaspata, muraturi sau salata preferata.
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca😇. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti mai multe retete cu MANCARURI CARNE/PESTE.
















Aici gasiti reteta pentru SUPA CU GALUSTE DIN GRIS.
Aici gasiti reteta SALATEI DE VINETE SI ARDEI COPTI.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu