11.03.2019

Mancare de cartofi cu coasta afumata, la cuptor

Se prepara usor, fara batai de cap.. Fara surplus de grasimi, fara prajire, iar rezultatul este unul delicios. Recomand cu incredere si aceasta reteta!❤ 
Daca probati reteta mea de Mancare de cartofi cu coasta afumata, la cuptor, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-a placut. Toate sfturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite...omul cat traieste invata😍. 



     Ingrediente:
  • 800 g cartofi
  • 600 g coasta afumata
  • o ceapa mai mare
  • 300 ml suc de rosii
  • 2 frunze de dafin
  • piper macinat
  • boia dulce
  • sare
  • cateva fire de patrunjel



Mod de preparare:
Decojim cartofii, ii spalam si ii taiem in cubulete. Ii punem intr-un castron si ii acoperim cu apa rece.
Portionam coasta, o spalam si o punem la fiert in aproximativ 1,2 l de apa. O lasam sa fiarba pana se patrunde pe jumatate. Cat timp fierbe avem grija sa indepartam spuma care se formeaza.
Scurgem cartofii de apa si ii punem intr-o cratita impreuna cu ceapa. Amestecam si asezam deasupra legumelor bucatile fierte de coasta. Turnam din zeama in care au fiert coastele pana la nivelul cartofilor. Adaugam frunzele de dafin si dam cratita la cuptor la foc potrivit. Dupa 20-25 de minute verificam ca zeama sa nu scada prea mult si intoarcem coastele si pe partea cealalta. Cand sunt cartofii bine patrunsi adaugam sucul de rosii, apoi condimentam cu boia, piper si sare. In 10-15 minute mancarica este gata! La sfarsit presaram patrunjel verde tocat. Pofta buna!
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca💛. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti mai multe retete cu MANCARIRI CARNE/PESTE.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu