30.09.2018

Pulpe de pui cu sos de rosii si ceapa la cuptor

Carnita frageda si aromata si sos delicios, dulce-acrisor...o bunatate! Recomand reteta cu mult drag!💜


Daca probati reteta mea de Pulpe de pui cu sos de rosii la cuptor, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-au placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite.


    Ingrediente:
  • 4 pulpe de pui
  • 5 rosii mari(sau o cutie cu rosii cubulete)
  • 5 cepe potivite ca marime
  • 1 lingura pasta de rosii/bulion
  • 2-3 linguri ulei
  • 1/2 lingurita zahar
  • sare
  • piper
  • cateva fire de patrunjel




Mod de preparare:

Parlim pulpele de pui, le curatam si le spalam bine. Le stergem cu hartie absorbanta, apoi le crestam cu cutitul si presaram putina sare pe ele. Le lasam deoparte 10-15 minute.
Decojim rosiile si le tocam in cubulete. Ca sa le decojiti mai usor, opariti rosiile 1 minut in apa clocotita, apoi le scoateti si cand se racoresc indepartati pielita. Eu am avut rosii bine coapte si nu a mai fost nevoie sa le oparesc, s-au decojit foarte bine.
Curatam, spalam si taiem ceapa in solzisori.
Incingem uleiul intr-o cratita si punem pulpele de pui. Le prajim usor pe ambele parti doar cat sa capete o culoare aurie. Nu le vom gati mai mult de jumatate. Cand sunt gata, le scoatem pe o farfurie.
In cratita cu uleiul in care am prajit pulpele adaugam ceapa. Daca este ulei prea mult mai scurgem din el. Cand ceapa se inmoaie si devine sticloasa punem cubuletele de rosii. Lasam sa fiarba aproximativ 5 minute impreuna, apoi adaugam o lingura de bulion, zaharul, sare si piper dupa gust. Dupa ce mai da 2-3 clocote rasturnam sosul de rosii si ceapa intr-o tava si asezam pulpele de pui peste el. Dam tava la cuptor(foc potrivit) pentru aproximativ o ora, sau pana pulpele de pui sunt bine patrunse. In acest timp,  luam cu lingura din sosul din tava si punem peste pulpele de pui. Cand sunt gata, presaram patrunjel verde tocat. Bunatate! Servim pulpele de pui cu paine proaspata si salata preferata😉
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca💚. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti mai multe reteta cu PREPARATE DIN CARNE/PESTE.











2 comentarii: