28.08.2018

Cartofi cu afumatura(kaizer) la cuptor

Pentru masa de pranz am facut acesti cartofiori cu kaizer. Se prepara simplu, rapid si au multe calorii 😊))….pai de aia sunt eu grasa si frumoasa!💜<

Daca probati reteta mea de Cartofi cu afumatura(kaizer) la cuptor sau orice reteta de pe blogva astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-au placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite, omul cat traieste invata😍.


    Ingrediente:
  • 700 g cartofi 
  • 300 g kaizer 
  • 2 cepe 
  • o cescuta mica cu suc de rosii 
  • 2-3 linguri ulei 
  • sare 
  • piper 
  • cateva fire de patrunjel 



Mod de preparare:

Curatam si spalam ceapa si cartofii. Taiem cartofii in cuburi, iar ceapa o taiem in felii potrivit de mari. Afumatura(kaizerul) il taiem in fasii, apoi il punem in uleiul incins si il calim 2-3 minute doar cat sa-si lase aroma. Adaugam si ceapa si le calim impreuna pana aceasta se inmoaie. Punem si cartofii, apoi turnam o cana cu apa. Daca doriti mai mult sos puteti adauga mai multa apa. Cand mancarea da in clocot, punem cratita in cuptor la foc mediu si lasam pana sosul mai scade si cartofii sunt bine patrunsi. Adaugam sucul de rosii, piper macinat si sare. Gustam inainte de a pune sare deoarece afumatura este deja sarata. Mai lasam maxim 10 minute, scoatem cratita din cuptor si adaugam patrunjel tocat. Noi am servit cartofii cu castraveti murati. Ce buni au fost, sa mai fi fost😋!
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie. Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca 😊. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase ca sa aveti de unde va inspira. Ma puteti urmari si pe Instagram sau pe Pinterest.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti toate RETETELE MELE IN ORDINE ALFABETICA.









4 comentarii:

  1. Anonim21/2/23

    Im place cum gătiți și aveți rețete minunate și ușor de preparat va felicit și leam urmat și eu mulțumesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu drag! Iti multumesc si eu pentru aprecieri...te mai astept! <3

      Ștergere
  2. Anonim3/4/24

    Cat timp se pune la cuptor și la câte grade ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La foc mediu(180 grade) si dureaza aproximativ o ora si un sfert.

      Ștergere