18.08.2016

Papricas cu carne de porc


O mancare grozav de buna…v-o recomand cu drag
       
loading...
       Ingrediente:
  • 800 g pulpa de porc
  • 2 cepe mari
  • 3 catei de usturoi
  • 2 linguri cu pasta de ardei
  • o frunza de dafin
  • sare
  • piper
  • boia iute
  • cateva fire de marar verde

       Galuste:
  • 2 oua
  • 2 linguri apa
  • 5 linguri faina
  • un praf de sare





Mod de preparare:
Am spalat carnea si am taiat-o in fasii.O puteti pune la calit in cateva linguri de ulei si cand se rumeneste usor adaugati ceapa si usturoiul tocate marunt .Le caliti cateva minute impreuna, apoi acoperiti cu apa si lasati sa fiarba.Eu am ales o varianta mai dietetica dar la fel de gustoasa: Am fiert carnea si ceapa tocata marunt , 20 de minute, in oala sub presiune. Cat timp carnea a fiert am pregatim galustile :




Am pus ouale intr-un castron impreuna cu apa si un praf de sare. Le-am batut cu telul si am adaugat treptat faina. Am pus o oala cu aproximativ 2 litri de apa si un praf de sare la fiert.Am luat cu lingura din aluatul de galuste si am pus in apa clocotita. Lingura am trecut-o de fiecare data prin apa fierbinte.Am lasat galustile sa fiarba pana s-au ridicat deasupra.
Am transferat carnea fiarta si lichidul din oala  intr-o cratita.Am pus cratita pe foc si am adaugat pasta de ardei. Cand a dat in clocot, am pus galustile si am lasat sa fiarba impreuna aproximativ 10 minute. Am adaugat usturoiul tocat marunt si am asezonat cu sare , piper si boia. Dupa 2-3 minute am dat deoparte cratita de pe foc si am presarat mararul tocat. 
Sa va fie de folos!
loading...
loading...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

..

Articole recente