07.11.2016

Tocanita de porc cu galuste din gris

O mancare consistenta si tare buna. Carnea de porc se poate inlocui cu carne de pasare... orice varianta am alege ne va iesi un preparat delicios. Recomad cu drag sa faceti si voi💛!

Daca probati reteta mea de Tocanita de porc cu galuste din gris sau orice alta reteta de pe blog, va astept cu drag sa reveniti sa imi spuneti cat de mult v-au placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite, omul cat traieste invata😍. Daca va plac retetele mele ma puteti urmari pe paginile de FacebookFacebook.😉.

   Ingrediente:
  • 700 g carne de porc 
  • 2 cepe 
  • 1 ardei gras 
  • aproximativ 500 ml supa (apa) 
  • 4–5 linguri ulei 
  • o frunza de dafin
  • o lingura pasta de tomate 
  • o lingura faina 
  • boia 
  • sare 
  • piper macinat 
  • cateva fire de patrunjel 
  • galuste dintr-un ou (reteta aici)







Mod de preparare:
Spalam carnea, o tamponam cu prosoape de hartie, apoi o taiem in bucati potrivit de mari.
Turnam ulei intr-o cratita si asezam cratita pe foc potrivit. Cand uleiul se incinge punem bucatile de carne si le rumenim pe toate partile. Cat timp carnea se rumeneste curatam ceapa si ardeiul, le spalam si le tocam in cubulete. Peste carnea rumenita adaugam ceapa. O lasam 1-2 minute sau pana se inmoaie putin , apoi punem si ardeiul. Amestecam si turnam supa(apa) cat sa depaseasca legumele si carnea cu doua degete. Condimentam cu boia si piper macinat, apoi adaugam frunza de dafin. Acoperim partial cratita cu capac si lasam sa fiarba la foc mic. Daca zeama scade prea mult mai completam cu alta fierbinte. Cand s-a patruns bine carnea adaugam pasta de tomate si punem sare dupa gust.
Formam galustile si le punem la fiert direct in sos. Dupa 3-4 minute intoarcem usor cu o lingura fiecare galusca. Cand sunt fierte, ingrosam sosul cu o lingura rasa de faina diluata in putina apa. Mai lasam sa dea 2-3 clocote, oprim focul de sub cratita si presaram deasupra mancarii patrunjel verde tocat. Bunatate😋!
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie. Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca 😊. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook , unde postez si alte retete delicioase. Ma puteti urmari si pe Instagram sau pe Pinterest.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti toate RETETELE MELE IN ORDINE ALFABETICA.









Aici gasiti reteta pentru MANCARE DE PRAZ CU MASLINE SI CARNE DE PORC.

8 comentarii:

  1. incercam....galustele nu se vor intari?

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata super. Am sa incerc!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mersi mult... Voi încerca numaidecât...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu drag! Astept sa imi spui cum ti-a iesit si cat de mult v-a placut.

      Ștergere
  4. Anonim27/1/23

    Supă, adică numai apă ?

    RăspundețiȘtergere

Daca va place reteta(sau nu ), va rog sa-mi lasati un comentariu. Multumesc anticipat!