04.07.2016

Aripi de pui cu sos de rosii la cuptor

Aripile cu sos de rosii la cuptor se prepara usor si rapid. Sosul dulce -acrisor si aripile fragede te fac sa mai ceri o portie. Recomand cu drag aceasta reteta!😉  


Daca probati reteta mea de Aripi cu sos de rosii la cuptor, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-au placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite💜.

   Ingrediente:
  • 10 aripi de pui
  • 5-6 rosii bine coapte sau o cutie rosii cubulete 
  • o cescuta suc de rosii
  • o cescuta apa(
  • 3 cepe
  • ½ capatana usturoi
  • 3-4 linguri ulei
  • sare
  • piper macinat
  • boia
  • cateva fire de patrunjel




Mod de preparare:
Parlim aripile, le curatam, le spalam si le lasam la scurs.
Cand sunt bine scurse incingem uleiul intr-o cratita si punem aripile....eu le-am prajit in doua transe. Le prajim putin... cate 2-3 minute pe fiecare parte sau pana isi schimbe culoarea. Cand sunt gata, le scoatem pe o farfurie.
In uleiul in care am prajit aripile punem ceapa taiata solzisori. Daca vi se pare prea mult ulei, mai puteti scoate din el. Cand ceapa se inmoaie adaugam usturoiul tocat marunt, apoi punem rosiile decojite si taiate cubulete sau daca folosim rosii cubulete, punem tot continutul cutiei. Lasam la calit aproximativ 5 minute si turnam o cescuta cu apa.
Punem aripioarele deasupra legumelor si dam cratita la cuptor(foc mediu-180°C) pentru aproximativ 25-30 de minute sau pana aripile si legumele sunt bine patrunse. Daca doriti sa nu folositi cuptorul puteti continua gatirea pe aragaz. 
Spre sfarsit adaugam sucul de rosii si condimentam cu sare si piper macinat. Gustam si daca este nevoie putem corecta aciditatea rosiilor cu ½ lingurita zahar. Cand mancarea este gata presaram patrunjel tocat deasupra. Este un preparat simplu cu gust minunat. Recomand cu drag!
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus doua retete pentru inspiratie.😊
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca😘. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti mai multe retete cu MANCARURI CARNE/PESTE.







5 comentarii:

  1. Maine o voi incerca arata si sigur e un delciuuu!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Astept sa-mi spui cat de mult v-a placut. O zi frumoasa!

      Ștergere
  2. Arata super si ale mele sunt in cuptor, de bune nu mai vorbesc !😀

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim15/11/23

    Foarte bună, astăzi o sa o fac pentru a doua oară, soțul meu iubește această rețetă(și el nu mănâncă mâncăruri cu sos roșu 😂)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur tare mult ca v-au placut. Este o reteta gustoasa si... de ce nu, sanatoasa. Te mai astept cu drag in bucataria mea virtuala. O zi frumoasa! ❤

      Ștergere

Daca va place reteta(sau nu ), va rog sa-mi lasati un comentariu. Multumesc anticipat!