13.05.2016

Aripioare pane si cartofi prajiti la cuptor.


Ar refuza cineva o portie de aripioare cu cartofi? eu nu cred...voi ce spuneti?
loading...



     Ingrediente
     Pentru aripioare:
  • 9 aripioare de pui
  • 3 oua
  • faina
  • boia
  • sare
  • piper
  • ulei pentru prajit

     Pentru cartofi :
  • 800 g cartofi
  • 3 linguri ulei
  • sare


Mod de preparare:

Am curatat si spalat aripioarele apoi le-am pus la fiert intr-o oala cu apa si un praf de sare.
Le-am lasat sa fiarba doar pe jumatate (aproximativ 10 minute) apoi le-am pus la scurs in strecuratoare.

Am curatat si spalat cartofii apoi i-am taiat.
I-am pus la fiert intr-o oala cu apa si un praf de sare.
I-am fiert doar pe jumatate si i-am lasat la scurs in strecuratoare.
Cand s-au scurs i-am asezat intr-o tava,am presarat putina sare peste ei si i-am stropit cu ulei.
Am dat tava la cuptorul preincalzit la foc mediu pentru aproximativ 30 de minute.
Cand s-au rumenit i-am scos pe prosoape de hartie.





Cat timp cartofii au stat la cuptor am pregatit aripioarele astfel: 
Am batut ouale cu furculita adaugand in ele  un praf de sare ,boia si piper.
Am luat fiecare aripioara (asezonata cu sare si piper)  si am trecut-o prin faina, ou, faina, ou si iarasi faina.
Le-am prajit intr-o tigaie cu uleiul incins, la foc mediu,intorcandu-le pe ambele parti.
Le-am scos pe prosoape de hartie ca sa absoarba grasimea in exces.
Le-am servit alaturi de cartofii prajiti. Delicioase!!
Sa va fie de folos!😘
Aici gasiti mai multe retete cu bunatati din bucataria mea.































 
loading...
loading...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

..

Articole recente