13.05.2016

Aripioare pane si cartofi prajiti in cuptor.

Refuza cineva o portie de aripioare cu cartofi? Eu nu cred...voi ce spuneti😊? Eu niciodata nu m-as putea abtine de la o asemenea bunatate! 😋



Daca probati reteta mea de Aripioare pane si cartofi prajiti la cuptor, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-au placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite, omul cat traieste invata😍.


     Ingrediente
     Pentru aripioare:

  • 9 aripioare de pui
  • 3 oua
  • faina
  • boia
  • sare
  • piper macinat
  • ulei pentru prajit 
    Pentru cartofi :
  • 800 g cartofi
  • 3 linguri ulei
  • sare




Mod de preparare:
Parlim, curatam si spalam aripioarele, apoi le punem la fiert intr-o oala cu apa si un praf de sare. Le lasam sa fiarba cat sa se patrunda pe jumatate (aproximativ 10 minute), apoi le scoatem intr-o strecuratoare si le lasam la scurs. Le acondimentam cu putina sare si piper.
Curatam, spalam si taiem cartofii, apoi ii punem la fiert intr-o oala cu apa si un varf cutit de sare. Ii fierbem pana se patrund putin, ii scoatem, ii lasam sa se scurga si ii asezam intr-o tava, fara sa ii suprapunem prea mult. Presaram putina sare peste ei si ii stropim cu ulei.
Dam tava la cuptorul preincalzit la o temperatura de 180-190 °C pentru aproximativ 30 de minute sau pana cartofii se rumenesc si sunt bine patrunsi. Cand sunt gata, ii scoatem pe prosoape de hartie ca sa absoarba surplusul de ulei.
Cat timp cartofii stau in cuptor pregatim aripioarele:
Spargem ouale intr-un bol incapator, adaugam peste ele putina sare, piper macinat si boia, apoi le batem bine cu furculita.
Luam fiecare aripioara, o trecem prin faina, apoi prin oul batut, faina, ou si iarasi faina.
Le prajim intr-o tigaie cu uleiul incins la foc mediu, intorcandu-le pe ambele parti.
Cand sunt frumos rumenite le scoatem pe prosoape de hartie ca sa absoarba grasimea in exces. Servim aripioarele calde, alaturi de cartofii prajiti, o salata sau muraturi. Deliciu!!
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca 😍. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti mai multe retete cu MANCARURI CARNE/PESTE.




















Aici gasiti reteta ARIPIOARELOR DE PUI CU CARTOFI LA CUPTOR.
Aici gasiti reteta PULPELOR DE PUI IN INVELIS CROCANT, LA CUPTOR.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu