30.06.2016

Ardei umpluti cu carne

Satiosi si gustosi. Puteti folosi si ardei congelati sau pastrati in saramura. Nu uitati sa ii prajiti usor inainte, sa vedeti ce gustosi vor fi😉.

Daca probati reteta mea de Ardei umpluti cu carne, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-au placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite.


    Ingrediente:
  • 8 ardei grasi de marime medie
  • 500 g carne de porc
  • o ceapa
  • 3 linguri cu orez
  • un ou mic(optional)
  • 350 ml suc de rosii
  • o lingura cu amidon alimentar sau 1/2 lg de faina
  • sare
  • piper macinta
  • o rosie mare, pentru capace
  • o legatura  patrunjel
  • 2-3 linguri ulei ml ulei
  • smantana pentru servit ( optional)

Mod de preparare:
Carnea impreuna cu ceapa o trecem prin masina de tocat.
Adaugam oul, orezul spalat, 1/2 legatura patrunjel tocat, apoi condimentam cu sare si piper macinat. 
Omogenizam si lasam deoparte.
Ardeii ii curatam de cotoare si seminte, ii spalam si ii punem la scurs.
Luam cu o lingurita din compozitia de carne si ii umplem.  Rosia o taiem in rondele/bucati subtiri pe care le vom folosi drept capace ardeilor.
Asezam ardeii intr-o cratita cu uleiul incins si ii calim/prajim putin pe toate partile pana se rumenesc putin. In felul acesta ardeii vor avea o aroma aparte...o aroma de ardei copt, iar sosul va fi de-li-cios! 
Turnam apa pana la nivelul lor si lasam sa dea in clocot. Indepartam spuma formata, apoi dam cratita la cuptor, foc mediu, pentru aproximativ o ora. Daca doriti, puteti continua gatirea pe aragaz.
Dupa o jumatate de ora adaugam sucul de rosii si amidonul diluat in putina apa. Condimentam cu sare si piper.
Cand sunt fierti, presaram restul de patrunjelul tocat. Sunt deliciosi!
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete petru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca💜. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti si alte retete cu MANCARURI CARNE/PESTE.











Aici gasiti reteta TOCANITEI CU VINETE, ARDEI COPT SI CARNE DE PORC.

7 comentarii:

  1. sanda26/9/16

    Am cateva mancaruri care le-as manca mereu :ardei umplut,ciorba de alata si ciorba de fasole verde.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mama mea este innebunita dupa ciorba de fasole lata. Ma pune sa-i fac mereu si am bagat si la congelator pastai late pentru ciorba ei de la iarna. Pofta mare!

      Ștergere
    2. Si noua ne place ciorbita....multumim frumos,Paula!

      Ștergere
  2. Anonim16/7/22

    Arata minunat, 😍😍😋😋nu stiam sa'i prajesc un pic inainte de'ai acoperi fu apa, am sa fac si eu asa, multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc. Astept sa imi spui cat de mult ti-au placut.

      Ștergere