03.07.2018

Tocanita cu vinete, ardei copti si carne de porc

Aceasta tocanita este foarte buna si se poate prepara cu orice fel de carne. Eu, in timpul verii, o fac cel putin de 2-3 ori, fie cu carne de porc sau pasare, iar iarna folosesc  vinete si ardei pe care ii congelez din toamna.

Daca probati retea mea de Tocanita cu vinete, ardei copti si carne de porc, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-a placut.



      Ingrediente
  • 700 g carne de porc 
  • o vanata mare(coapta si curatata de coaja) 
  • 5 ardei capia( copti si curatati de coaja, cotoare si seminte) 
  • o ceapa 
  • o lingura pasta de rosii/bulion 
  • 2-3 linguri ulei 
  • boia 
  • sare 
  • piper 
  • cateva fire de patrunjel 




Aici gasiti si o altfel de TOCANITA CU VINETE SI CARNE DE PASARE.
Aici gasiti reteta TOCANITEI CU LEGUME SI PUI.


Mod de preparare:

Spalam carnea de porc, o lasam la scurs, apoi o taiem in cubulete.
Incingem uleiul intr-o cratita si adaugam cuburile de carne. Lasam carnea sa se rumeneasca pe toate partile, apoi adaugam ceapa curatata, spalata si tocata marunt. Cand aceasta se inmoaie punem ardeiul taiat (l-am taiat mai grosier), apoi vinetele tocate. Amestecam, si dupa 1-2 minute turnam o cana cu apa. Acoperim partial cratita cu un capac si lasam mancarea sa fiarba la foc mic. Din cand in cand amestecam in mancare si verificam ca lichidul sa nu scada prea mult ca exista riscul ca tocanita sa se lipeasca de fundul cratitei. Daca mai este nevoie mai turnam cate putina apa fierbinte. Cand bucatile de carne sunt bine patrunse adaugam pasta de rosii, apoi condimentam cu boia, sare si piper. Mai lasam aproximativ 10 minute sa fiarba, oprim focul de sub cratita si adaugam patrunjelul tocat marunt. Deliciu!!
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca :). Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.









2 comentarii: