03.05.2016

Ciorba din oase de porc cu taitei de casa

La noi nu lipseste supa/ ciorba din frigider. Astazi am facut o ciorba delicioasa cu taitei de casa. Bunatate😋!

Daca probati reteta mea de Ciorba din oase de porc cu taitei de casa, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-a placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite.

  
     Ingrediente:
  • 1,200 kg oase de porc(am folosit sira) 
  • o ceapa 
  • un morcov 
  • o mana de ardei gras verde si rosu (am folosit congelat) 
  • o bucatica radacina de telina (cat un ou) 
  • 300 g rosii cubulete in suc propriu
  • bors dupa gust 
  • sare 
  • cateva fire de patrunjel si leustean 
  • taitei preparati dintr-un ou (aici gasiti reteta

Mod de preparare:
Portionam, spalam oasele de porc si le punem la fiert in aproximativ 3 liti de apa si un varf cutit de sare. Inlaturam spuma care se formeaza ori de cate ori este nevoie.
Daca apa scade prea mult mai completam cu apa fierbinte.
Cand a fiert pe jumatate carnita de pe oase adaugam ceapa si morcovul curatate de coaja, spalate si tocate marunt, telina curatata, spalata si data pe razatoarea mica. Punem si cubuletele de ardei. Lasam sa fiarba in continuare la foc potrivit, si cand legumele devin moi adaugam  rosiile cubulete.
Separat, dam borsul intr-un clocot, doua si il turnam in ciorba. Potrivim gustul de sare.
Taiteii ii punem cand ciorba este aproape gata, in 4-5 minute fierb.
Adaugam verdeata tocata la sfarsit. Ciorba-i gata! Sevim ciorba cu ardei iute si paine proaspata. Bunatate!!
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca😚. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti si alte retete de SUPE/CIORBE.






6 comentarii:

  1. Am pus întâmplător..ciorba de oase cu taitei de casa si a apărut pagina dumneavoastră
    AM intrat am citit tot ce era de facut
    AM făcut repede cumpărături pentru ciorbita
    AM urmat sfaturile
    Si mi-a iesit o ciorba nemaipomenită de bună datorita rețetei dumneavoastră
    De azi voi mânca din rețetele dumneavoastră..multumim de help !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur sa aud asta! Sa o serviti cu placere!

      Ștergere
  2. Anonim31/1/23

    Și eu asa o fac dar pun zeama de varza în loc de bors.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu o fac adesea cu zeama de varza...bunatate!

      Ștergere
  3. Anonim3/2/23

    Este foarte gustoasa, mai ales acrita cu zeama de varza!!!

    RăspundețiȘtergere