11.06.2018

Pulpe de pui cu sos de mustar

Dupa cum bine stiti imi place sa gatesc mancaruri simple si delicioase. Aceste pulpe de pui cu sos de mustar sunt fragede de se topesc in gura...recomand aceasta reteta cu mult drag💛!


Daca probai reteta mea de Pulpe de pui cu sos de mustar  sau orice alta reteta de pe blog, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-au placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite, omul cat traieste invata😊.Daca va plac retetele mele ma puteti urmari pe paginile de FacebookFacebook.😉.


   Ingrediente:
  • 4 pulpe de pui(cca 1,2 kg) 
  • 2 linguri mustar 
  • 3 linguri ulei vegetal sau ulei de masline 
  • 3-4 catei de usturoi 
  • boia dulce 
  • sare 
  • piper macinat 
  • o lingura ulei pentru uns tava 




Mod de preparare:

Parlim, curatam si spalam pulpele de pui. Eu am avut pulpe de pui cu spate. Le lasam la scurs, apoi le condimentam cu boia, sare si piper macinat sau condimentele care va plac. Eu am folosit cam o lingurita rasa cu sare si cate 
½  lingurita de boia dulce si piper macinat. Masam carnea de pui ca sa se distribuie condimentele uniform. Curatam usturoiul si il taiem in felii. Facem crestaturi cu cutitul in carnea de pui si infigem feliile de usturoi. Peste mustar punem treptat uleiul si amestecam bine. Pensulam cu el pulpele de pui si le asezam intr-o tava in care turnam o lingura cu ulei. Acoperim tava si o punem la frigider pentru 2-3 ore sau poate sta acolo si peste noapte. Dupa acest timp scoatem tava cu pulpele si le lasam sa ajunga la temperatura camerei. Turnam in tava o ceasca cu apa, nu o turnam peste pulpe ca sa nu indepartam condimentele, o vom turna pe marginea tavii. Punem tava in cuptorul preinclazit la foc mediu(180°C)  pentru aproximativ 50 de minute sau pana pulpele sunt frumos rumenite si bine patrunse. Timpul de gatire difera in functie de cat de mari sunt pulpele de pui si bineinteles de cuptorul fiecaruia dintre noi. Verificam ca sa nu scada prea mult lichidul din tava, iar daca este nevoie mai adaugam cate putina apa fierbinte. Din cand in cand stropim carnea de pui cu sosul din tava. Cand sunt gata inchidem cuptorul si le mai lasam acolo cam 10 minute. Cam asta-i tot...vom obtine o carnita frageda si delicioasa. Se pot servi alaturi de legume, salate sau muraturi. Noi le-am servit cu gogosari in sos de mustar. si paine...atat😊. Recomad cu drag💚!
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca 😊. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook , unde postez si alte retete delicioase. Ma puteti urmari si pe Instagram sau pe Pinterest.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti TOATE RETETELE MELE DE LA A LA Z.

26 de comentarii:

  1. Reteta e pe gustul nostru asa ca il incerc cat de curand

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti place reteta, Margareta. Te pup, o seara frumoasa!

      Ștergere
  2. La cuptor se acopera tava?

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte gustoase! Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
  4. Excelenta reteta ! Va multumesc 😚

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu drag, ma bucur mult ca v-a placut. O zi minunata!

      Ștergere
  5. Acum mă apuc de treabă! Mulțumesc mult pentru rețetă!

    RăspundețiȘtergere
  6. E simpla reteta si sunt sigura ca si gustoasa,o voi incerca!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc pentru incredere...sigur o sa va placa.

      Ștergere
  7. Multumim pentru to ce ne arătați

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu mare drag, iti nultumesc si eu pentru vizita!

      Ștergere
  8. Anonim29/8/22

    Mulțumesc mult pentru reteta,merita încercată.

    RăspundețiȘtergere
  9. Daniel30/10/22

    Bună, azi am făcudupă această rețetă, au fost foarte bune! Multumesc pentru rețetă!

    RăspundețiȘtergere
  10. Anonim22/3/23

    Foarte bună rețeta,chiar azi o fac,că mi-ați făcut o poftăăă..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Astept sa imi spui cat de mult v-au placut. Sa va fie de bine!

      Ștergere
  11. Anonim12/11/23

    Mulțumim pentru rețete sunt delicioase 😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu drag, iti multumesc si eu pentru aprecieri, o zi minunata!

      Ștergere
  12. Anonim12/11/23

    Multumim pentru reteta! Pulpele gătite asa sunt convinsa ca sunt delicioase! Pot însă că usturoiul sa nu-l pun în pulpe, ci pe pulpe, și apoi sa le ung cu sosul de muștar?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc si eu pentru aprecieri! Da, usturoiul se poate pune in tava. O zi frumoasa!

      Ștergere
  13. Anonim25/1/24

    Super super buneee😋😋😋😋😋,multumesc pentru reteta🙏🍀 !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu mare drag, ma bucur ca v-au placut. O seara frumoasa!

      Ștergere

Daca va place reteta(sau nu ), va rog sa-mi lasati un comentariu. Multumesc anticipat!