08.04.2016

Salata a la Russe

O salata delicioasa pentru zilele de post si nu numai. Pentru reteta si decor m-am inspirat de la Dia,careia ii multumesc 😘



loading...

     Ingrediente:
  • 1 kg cartofi
  • 3-4 morcovi
  • o radacina mica de telina 
  • 200 g mazare(congelata)
  • 4-5 castraveti murati
  • 2 gogosari murati
  • sare
  • piper


     Maioneza:
  • 1 cartof fiert
  • 50 ml ulei
  • o lingurita de mustar
  • sare
  • zeama de lamaie (dupa gust)


Mod de preparare:
Curatam si spalam morcovii, telina si cartofii.Ii punem la fiert in apa cu un praf de sare.Cand se fierb ii lasam la racit apoi ii taiem cubulete.Eu am oprit cateva fasii de morcov pentru ornat si un cartof pe care l-am folosit la maioneza.
Fierbem si mazarea apoi o punem la racit si scurs intr-o strecuratoare.
Tocam marunt castravetii si gogosarii si ii punem si pe ei la scurs .




Intr-un castron incapator amestecam legumele fierte, scurse si tocate .
Asezonam cu sare , piper si maioneza pe care o pregatim astfel :pasam cartoful fiert cu blenderul impreuna cu mustarul si un praf de sare , dupa care adaugam treptat uleiul si zeama de lamaie, dupa gust.
Asezam salata pe un platou si o decoram dupa preferinta si imaginatie.

Sa va fie de folos!😘

Aici gasiti mai multe retete cu bunatati din bucataria mea.








loading...
loading...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

p.b.
});

Articole recente