26.10.2021

Clatite cu mere rase

Desert rapid si delicios din doar cateva ingrediente simple pe care majoritatea dintre noi le avem in bucatarie. Sper sa incercati si voi cat mai curand reteta. 💜 


 Daca probati reteta mea de Clatite cu mere rase, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-au placut. 😊 Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite.


     Ingrediente:
  • 3 oua
  • 1 lingura cu varf de zahar pudra cu aroma de vanilie
  • 250 ml lapte
  • 200 g faina
  • un varf cutit de sare
  • 500 g mere
  • ulei pentru prajit clatitele 

Mod de preparare:
Spargem ouale intr-un castron, punem sarea si zaharul peste ele si le batem bine cu telul. Adaugam treptat laptele si amestecam bine. Punem faina si amestecam pana la omogenizare avand grija sa nu fie cocoloase. Ne va iesi un aluat mai gros ca cel de clatite. Lasam deoparte si ne ocupam de mere: le spalam, le stergem, apoi le curatam de coaja si cotor. Le radem pe razatoarea mare, apoi le stoarcem de zeama si le punem in bolul cu amestecul de oua, lapte si faina. Amestecam din nou cu telul. Daca aveti la indemana apa minerala (cu bule), puteti inlocui jumatate din cantitatea de lapte cu aceasta.
Punem tigaia in care vom praji clatitele pe foc mediu. Eu am avut o tigaie mare cu baza de 24 cm. Turnam 2 linguri de ulei in tigaie, inclinam tigaia ca uleiul sa se distribuie uniform si cand acesta se incinge luam cu un polonic mic din compozitia de clatite si facem gramajoare pe care le aplatizam usor. Prajim clatitele pe ambele parti (le intoarcem pe partea cealalta cu o paleta de bucatarie) pana se rumenesc frumos. Cand sunt gata, le scoatem pe prosoape de hartie ca sa absoarba surplusul de ulei. Procedam la fel pana terminam compozitia de clatite adaugand cate 1 lingura de ulei la fiecare transa. Cand se scurg de ulei le asezam pe un platou, le pudram cu zahar si le putem servi. Din ingredientele de mai sus mi-au iesit 11 clatite de marimea unei palme. Un deliciu!!😋
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii, plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca😊. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.















Aici gasiti reteta CLATITELOR CLASICE.




17 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Ma bucur ca v-au placut! <3 O seara frumoasa!

      Ștergere
    2. Forte bune rețetele

      Ștergere
    3. Multumesc mult! O seara minunata sa aveti!

      Ștergere
    4. Anonim14/11/23

      Bună dimineața!
      Vă mulțumim pentru rețete,!

      Ștergere
    5. Cu drag, o seara frumoasa!

      Ștergere
  2. Anonim23/11/21

    Încheiați-vă îngrijorările financiare

    Sunt Rosa, locuiesc în Bari. Da, este o oportunitate pentru tine de a obține un împrumut astăzi a fost istorie, o amintire care nu se va șterge într-un milion de ani, am fost uimit când banca mea a sunat să confirme că 87.000,00 de euro au fost transferați în contul meu bancar. Îi mulțumesc lui Ramsay Roberto pentru asistența financiară. Chiar vinerea trecută am căutat un împrumut urgent pentru a-mi plăti datoriile și pentru operația de genunchi a fiului meu, în timp ce căutam pe acest site, am văzut o recomandare care spune că Ramsay Roberto ajută oamenii cu asistență financiară și că sunt compania potrivită pentru a cere bani. asistenţă. Le copiez adresa de e-mail și le-am trimis cererea prin (Rogersjinvestment@gmail.com), Avocatul companiei mi-a e-mail termenii împrumutului și contractul pentru a semna câteva ore mai târziu, banii au fost transferați în contul meu bancar. azi este cea mai bună zi din viața mea, în sfârșit îmi pot plăti datoriile și operația de genunchi a fiului meu. această postare este de la o mamă fericită. Folosesc această oportunitate pentru a informa persoanele care au nevoie de ajutor să contacteze această companie astăzi. muncesc foarte mult pentru a ajuta oamenii în nevoie, sunt de încredere. iti vor aduce libertate financiara si fericire. contactați-i chiar acum cu acest e-mail: Rogersjinvestment@gmail.com

    De asemenea, disponibil, WhatsApp Contact +1321 522 0819
    E-mail: Rogersjinvestment@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Putem inlocui laptele cu apă minerală

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonim11/11/23

      Bună
      Am încercat reteta de clătite cu mere rase.
      Au iesit delicioase.
      Mulțumesc frumos pentru rețetă. Felicitări!

      Ștergere
  4. o zi buna,
    Vreau să vă împărtășesc cum am obținut împrumutul meu de la dl peter la o rată de doar 2% în 48 de ore, fără stres, dacă sunteți în căutarea unei companii de împrumut de încredere, vă sfătuiesc să contactați direct dl peter Finance prin (peterhelps01) @outlook.com)

    RăspundețiȘtergere
  5. Dany BD22/8/23

    Bună, am făcut rețeta de clătite cu mere, sunt delicioase! Mulțumesc pentru rețetă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, Dany! Ma bucr mult ca v-au placut. O zi frumoasa!

      Ștergere
  6. Anonim4/10/23

    Foarte bune. Multumim

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu drag! Iti multumesc si eu pentru aprecieri, vizita si comentariu. O zi frumoasa!

      Ștergere
  7. Anonim11/11/23

    Buna am încercat reteta de clătite cu mar au iesit delicioase.
    Mulțumesc frumos pentru rețetă. Mai aștept retete noi.
    Felicitări

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, ma bucur mult ca v-au placut. O zi frumoasa si weekend minunat sa aveti! Te mai astept cu drag in bucataria mea virtuala.

      Ștergere

Despre mine

Fotografia mea
Buna ziua si bine ati venit in mica mea bucatarie virtuala. Sunt o persoana simpla, care a crescut la tara, iar pentru mine bucataria este una dintre pasiunile mele. Imi place sa gatesc retete simple si gustoase care contin ingrediente la indemana oricui si incerc sa le detaliez pe intelesul tuturor. Iubesc florile, natura si oamenii. Nu am cursuri de bucatar, patiser sau cofetar, iar ceea ce gatesc sunt mancaruri/retete pe care le prepar pentru familia mea si pentru cei dragi. Va pup si va multumesc pentru vizita!