27.02.2018

Maioneza de post din pufuleti

Exista solutii si pentru perioada postului...este o maioneza rapida si usor de facut. Se poate folosi la diverse salate de post si nu numai.

Daca probati reteta mea de Maioneza de post din pufuleti, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-a placut.

     

     Ingrediente:
  • 1/2 punga mica de pufuleti(20-25 g)
  • 150 ml ulei
  • 1 lingura mustar
  • zema de lamaie(dupa gust)
  • un varf cutit de sare




Aici gasiti reteta MAIONEZEI RAPIDE(LA MINUT).
Aceasta maioneza am folosit-o intr-o SALATA DE CIUPERCI( vezi aici ).


Mod de preparare:
Punem pufuletii intr-o strecuratoare si ii trecem rapid printr-un jet de apa rece. Ii lasam la scurs aproximativ 10 minute.
Punem intr-un bol o lingura cu mustar, adaugam pufuletii scursi de apa si un varf cutit de sare. Amestecam ingredientele bine cu telul. Incepem sa incorporam uleiul (mai intai cateva picaturi, iar spre sfarsit in fir subtire) amestecand energic cu telul. La sfarsit adaugam zeama de lamaie dupa gust. Cam asta-i tot. Este o maioneza buna si usoara care se poate folosi la diverse salate de post si nu numai.
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca :). Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti mai multe RETETE DE POST.











6 comentarii:

  1. Ușor de făcut. Mulțumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu drag. Iti multumesc si eu de vizita si comentariu, o zi frumoasa!

      Ștergere
  2. Foarte buna si gustoasa a iesit!

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim24/4/24

    Mulțumesc, astăzi am expermentat reteta este super!

    RăspundețiȘtergere