09.06.2016

Salata de boeuf

O salata delicioasa pe care o prepar ori de cate ori poftesc.💜 O fac in orice anotimp, nu conteaza ca-i vara sau iarna😊.




Daca probati reteta mea de Salata  de boeuf, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-a placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite.

    Ingrediente:
  • 500 g carne de vita
  • 500 g cartofi
  • 5-6 castraveti murati
  • 5 gogosari murati
  • 5 morcovi potriviti
  • o telina mica(radacina)
  • 200 g mazare congelata (optional)
  • sare
  • piper macinat
  Pentru maioneza:
  • 500-600 ml ulei
  • 2 galbenusuri fierte
  • un galbenus crud
  • o lingurita mustar
  • zeama de lamaie(dupa gust)
  • sare

Mod de preparare: 
Am spalat carnea si am pus-o la fiert intr-o oala cu apa cat sa treaca peste ea cu 4 degete. Am inlaturat spuma care s-a format.
Cartofii i-am spalat si i-am pus la fiert in coaja.
Am curatat morcovul si telina, le-am spalat si le-am pus la fiert impreuna cu mazarea .
Cat timp au fiert legumele si carnea am taiat castravetii si gogosarii cubulete si i-am lasat la scurs intr-o strecuratoare.
Cand toate au fost fierte le-am scos si le-am lasat sa se raceasca.
Am decojit cartofii si i-am taiat cubulete. La fel am taiat si carnea, morcovul si telina.
Maioneza: pentru prepararea maionezei am folosit mixerul vertical.
Am amestecat galbenusurile fierte cu cele crude. Am pus un praf de sare, mustarul si am omogenizat. Am inceput sa mixez adaugand cate putin ulei alternand cu zeama de lamaie. Am mixat pana am incorporat aproximativ 600 ml de ulei si zeama de la o lamaie.
*
Intr-un vas incapator am pus legumele si carnea, le-am amestecat si am condimentat cu sare si piper macinat.
Am adaugat maioneza din care am oprit 3 linguri(pentru ornat) si am amestecat bine.
Am pus salata intr-un vas si am ornat-o cu restul de maioneza, cateva felii de castravete si gogosar. Am pastrat salata in frigider pana la servire. Simplu, frumos si de nerefuzat, nu-i asa?! 💖
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca 😍. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati,  in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti retetele mele de APERITIVE/GARNITURI.

Aizi am facut salata intr-o zi oarecare din an
Duminca trecuta am repetat salata si am ornat-o asa.
Aceasta a fost salata noastra de Pasti- 2021
Aici gasiti reteta  CHIFTELUTELOR CU MAIONEZA SI CEAPA MARINATA.

3 comentarii:

  1. Anonim13/4/23


    M am gândit sa va trimit acest email pentru a spune ca toate rețetele transmis le am stocat sunt deosebite ușor de preparat sisavuroase
    Paște fericit.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur sa aud asta. Sarbatori frumoase sa aveti si voi, Doamne ajuta!

      Ștergere