09.06.2016

Salata de boeuf


O salata delicioasa pe care o prepar ori de cate ori poftesc :)



loading...



       Ingrediente:
  • 500 g carne de vita 
  • 500 g cartofi
  • 5-6 castraveti murati 
  • 5 gogosari murati 
  • 5 morcovi potriviti 
  • o telina mica(radacina) 
  • 200 g mazare congelata (optional)
  • sare 
  • piper 

     Pentru maioneza:
  • 600 ml ulei 
  • 2 galbenusuri fierte 
  • un galbenus crud 
  • o lingurita mustar 
  • zeama de lamaie(dupa gust) 
  • sare 



Mod de preparare:
Am spalat carnea si am pus-o intr-o oala pe foc, la fiert. Am inlaturat spuma care s-a format.
Cartofii i-am spalat si i-am pus la fiert in coaja.
Am curatat morcovul si telina ,le-am spalat si le-am pus la fiert impreuna cu mazarea .
Cat timp au fiert legumele si carnea am taiat castravetii si gogosarii cubulete si i-am lasat la scurs intr-o strecuratoare.
Cand toate au fost fierte le-am scos si le-am lasat sa se raceasca.
Am decojit cartofii si i-am taiat cubulete.La fel am taiat si carnea , morcovul si telina.





Maioneza :pentru prepararea  maionezei am folosit mixerul vertical.
Am amestecat  galbenusurile fierte cu cele crude. Am pus un praf de sare,mustarul si am omogenizat. Am inceput sa mixez adaugand  cate putin ulei .alternand cu zeama de lamaie . Am mixat pana am incorporat tot uleiul si zeama de lamaie.

Intr-un vas incapator am pus legumele si carnea, le-am amestecat si am condimentat cu sare si piper.
Am adaugat maioneza din care am oprit 3 linguri(pentru ornat)  si am amestecat bine.
Am pus salata intr-un vas si am ornat-o cu restul de maioneza, cateva felii de castravete si gogosar.Am pastrat salata in frigider pana la servire.
Mai jos am atasat cateva poze din timpul prepararii.
Sa va fie de folos!











loading...
loading...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

p.b.
});

Articole recente