20.02.2016

Prajitura cu mere, biscuiti si budinca (fara coacere)

      Un desert rapid, bun si ieftin.😘



loading...


      Ingrediente:
  • 2 kg mere ( zemoase)
  • 350 g biscuiti populari (40 bucati)
  • 350 g de zahar
  • 4 plicuri budinca de vanilie

  • 650 ml apa
  • 150 g stafide
  • 1 sticluta esenta de rom
  • 1/2 lingurita scortisoara
  • un praf de sare


Mod de preparare:
Punem stafidele la hidratat in esenta de rom.
Curatam merele de coaja si cotor si le taiem in cubulete.
Intr-o cratita punem 500 ml apa cu zaharul la fiert.
Cand se topeste zaharul adaugam merele pe care le lasam doar sa se inmoaie, fara sa se zdrobeasca. Dizolvam cele 4 plicuri de budinca in cei 150 ml de apa ramasi si le adaugam peste mere.
Lasam sa fiarba 2-3 minute, amestecand continuu .




Luam cratita  de pe foc si  adaugam stafidele, un praf de sare si scortisoara.
Asezam un rand de biscuiti intr-un vas dreptunghiular(20x28 cm) si turnam un strat din crema de mere fierbinte. Procedam la fel,  pana terminam crema si biscuitii .
In final trebuie sa avem 3 straturi de biscuiti si 3 de mere, ultimul fiind de mere.
Lasam  sa se raceasca, apoi punem tava la frigider  2-3 ore,timp in care biscuitii se vor inmuia si vom putea taia prajitura.
Sa va fie de folos!
Aici gasiti si alte retete cu bunatati din bucataria mea.














loading...
loading...

11 comentarii:

  1. Cea mai bună prăjitură la rece. Parcă îmi faci poftă numai când văd atâtea rețete.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna ziua!Va rog frumos ati putea sa-mi spuneti va rog ce dimensiuni are tava?Multumesc mult!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna,Mihaela! Vasul are 20x28cm,am sa adaug acum si in reteta. O seara frumoasa!

      Ștergere
  3. Anonim18/3/16

    Nu am înțeles unde se pune budinca. Si cum se pun 4 plicuri in doar 150 ml de apa ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, se dizolva 4 plicuri de budinca in 150 ml apa si se pun peste mere.

      Ștergere
  4. Anonim19/3/16

    Am facut ! Imposibil sa iasa cu doar 650 ml apa. A trebuit sa mai adaug inca 500 ml. Altfel iese beton din prima. Nu ai ce sa întinzi pe biscuiti.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    2. Poate nu au fost merele suficient de zemoase...am omis sa specific in reteta ca am folosit mere golden(se vede din fotografii), care sunt printre cele mai zemoase.

      Ștergere
  5. Anonim1/4/16

    Minunata prajitura! In weekendn o fac din nou, portie dubla de data aceasta . Multumesc mult pentru reteta!

    RăspundețiȘtergere

..

Articole recente