02.05.2023

Drob delicios de pui

Pentru cine nu manaca miel si nu numai, acest drob de pui este excelent. Se poate face pentu masa de Paste, dar si in timpul anului. Este un drob fraged, cremos, usor suculent si aromat. Noua ne-a placut la maxim.

Daca probati reteta mea de Drob delicios de pui sau orice alta reteta de pe blog, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-au placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite, omul cat traieste invata😊.Daca va plac retetele mele ma puteti urmari pe paginile de FacebookFacebook.😉.


    Ingrediente:
  • 500 g pulpe de pui dezosate
  • 500 g ficatei de pui
  • 3 legaturi de ceapa verde
  • 2 legaturi de usturoi verde
  • cate o legatura de marar si patrunjel
  • 4 oua crude
  • 4 oua fierte
  • 3-4 linguri ulei
  • sare
  • piper macinat
  • 1 felie de paine
     Pentru finisat:
  • un ou


Mod de preparare:
Vom folosi pulpe cu piele cu tot( o vom parli daca este cazul), dupa care le spalam bine si le lasam la scurs. Spalam ficateii in apa rece, apoi ii lasam la scurs intr-o strecuratoare. Nu uitam sa verificam fiecare bucata de ficatel ca sa nu aiba punguta cu fierea...in caz ca are, o vom indeparta cu mare atentie ca sa nu se sparga. Cand se scurg taiem in bucati mai maricele pulpele si ficateii. Incingem uleiul intr-o cratita si punem mai intai carnea de pui. O lasam la calit pana se patrunde pe jumatate, apoi adaugam si ficateii. Amestecam totul si lasam la inabusit pana ficateii isi schimba culoarea. Nu trebuie sa rumenim/uscam bucatile de carne si ficateii, ele trebuie sa fie moi si fragede. Nu uitam ca se vor mai gati si in cuptor. Adaugam ceapa si usturoiul taiate in bucati potrivite, amestecam si mai lasam pe foc pana acestea din urma se inmoaie. Cand sunt gata, lasam carnea si legumele sa se raceasca. Cand sunt reci le trecem prin masina de tocat impreuna cu verdeata si le punem intr-un bol incapator. La sfarsit trecem si felia de paine prin masina sa adune tot ce ai mai ramas bun pe acolo. Batem 4 oua bine cu furculita si le punem in bolul cu tocatura. Condimentam cu sare si piper macinat, apoi omogenizam totul. Eu am pus cam o lingurita cu sare si jumatate de lingurita de piper macinat. Daca doriti puteti adauga si alte condimente care va plac. Tapetam o tava de cozonac cu hartie de copt si punem jumatate din amestecul tocat. Il intindem uniform si asezam ouale fierte in mijloc. Adaugam peste oua restul compozitiei. Nivelam si apasam usor ca sa nu ramana goluri. Ungem/pensulam deasupra cu oul batut, apoi introducem tava in cuptorul preincalzit la foc mediu (180°C) pentru aproximativ 35 de minute sau pana drobul se rumeneste frumos deasupra. Nu il tinem pream mult timp in cuptor ca nu vrem sa iasa un drob tare…el trebuie sa fie fraged si usor suculent. Cand este gata, il lasam sa se raceasca in tava, apoi il putem scoate, portiona si servi cu mare pofta ca-i prea bun😋.
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie. Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca 😊. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook , unde postez si alte retete delicioase. Ma puteti urmari si pe Instagram sau pe Pinterest.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti toate RETETELE MELE IN ORDINE ALFABETICA.
Aici gasiti reteta pentru DROB DE MIEL.





 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Buna ziua si bine ati venit in mica mea bucatarie virtuala. Sunt o persoana simpla, care a crescut la tara, iar pentru mine bucataria este una dintre pasiunile mele. Imi place sa gatesc retete simple si gustoase care contin ingrediente la indemana oricui si incerc sa le detaliez pe intelesul tuturor. Iubesc florile, natura si oamenii. Nu am cursuri de bucatar, patiser sau cofetar, iar ceea ce gatesc sunt mancaruri/retete pe care le prepar pentru familia mea si pentru cei dragi. Va pup si va multumesc pentru vizita!