25.07.2023

Mancare de pastai si carne de porc

Mancarea de pastai, fie ca este cu carne de porc, pasare sau fara carne este un deliciu. Se face simplu si usor, este aromata, delicioasa si hranitoare. Pastaile late se pot inlocui cu pastai fideluta. Haideti sa cititi reteta mai jos si sa vedeti cat de simplu se face😊.


 Daca probati reteta mea de Mancare de pastai si carne de porc, va astept cu drag sa reveniti sa imi spuneti cat de mult v-a placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite, omul cat traieste inavata😉.



    Ingrediente:
  • 600 g pastai
  • 500 g carne de porc
  • o ceapa mare
  • o lingura pasta de rosii
  • 1 lingura rasa cu faina
  • 5-6 catei de usturoi
  • sare
  • piper macinat
  • cateva fire de marar
  • 3-4 linguri ulei







Mod de preparare:
Taiem carnea in cubulete, o spalam cu apa rece si o lasam la scurs. Eu am folosit spata de porc care avea si ceva grasime. Cand este bine scursa o punem intr-o cratita cu uleiul incins. Amestecam pana carnea isi schimba culoarea, apoi turnam o cana cu apa si o lasam la inabusit. Daca este nevoie mai adaugam apa pe parcurs. Intre timp spalam pastaile, indepartam capetele si le rupem in bucati potrivite ca marime. Curatam ceapa de coaja, o spalam, o tocam marunt si o punem in cratita cand incepe carnea sa se patrunda. Cand ceapa se inmoaie punem si pastaile, turnam apa pana la nivelul lor si lasam sa fiarba impreuna la foc potrivit. Cand pastaile si carnea sunt bine patrunse punem pasta de rosii, apoi adaugam faina diluata in apa. In timp ce o punem amestecam rapid ca sa nu faca cocoloase. Mai lasam sa fiarba cu totul 5 minute, condimentam cu sare si piper, apoi adaugam usturoiul dat pe razatoarea mica sau trecut prin presa. Oprim focul de sub cratita, adaugam mararul tocat marunt si mancarea este aproape gata…mai trebuie sa stea putin la racorit. Servim mancarea calda, cu paine proaspata si ceva acreala/muraturi/salata…ce bunatate😋😊!
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca 😊. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook , unde postez si alte retete delicioase. Ma puteti urmari si pe Instagram sau pe Pinterest.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti toate RETETELE MELE IN ORDINE ALFABETICA.
Aici gasiti reteta pentru CIORBA DE PASTAI.
Aici gasiti reteta pentru PASTAI INABUSITE CU USTUROI.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Buna ziua si bine ati venit in mica mea bucatarie virtuala. Sunt o persoana simpla, care a crescut la tara, iar pentru mine bucataria este una dintre pasiunile mele. Imi place sa gatesc retete simple si gustoase care contin ingrediente la indemana oricui si incerc sa le detaliez pe intelesul tuturor. Iubesc florile, natura si oamenii. Nu am cursuri de bucatar, patiser sau cofetar, iar ceea ce gatesc sunt mancaruri/retete pe care le prepar pentru familia mea si pentru cei dragi. Va pup si va multumesc pentru vizita!