21.06.2018

“Pastari” inabusite cu usturoi

Pastai/teci/sau fasole galbena inabusita cu usturoi, este un preparat usor de facut si delicios. Le-am zis “pastari”, pentru ca mama asa le spunea…. Recomand cu drag si aceasta reteta!💓


Daca va probati reteta mea de Pastari inabusite cu usturoi, va astept cu drag sa-mi spuneti cat de mult v-a placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite!💜💜💜
     

      Ingrediente:
  • 500 g fasole galbena
  • 3 catei de usturoi
  • 2-3 linguri ulei
  • sare
  • cateva fire de marar


Mod de preparare:

Indepartam capetele pastailor si eventualele ate. Le rupem in jumatati, le spalam in mai multe ape reci si le lasam la scurs intr-o strecuratoare.
Incingem uleiul intr-o cratita si adaugam fasolea scursa. Amestecam ca uleiul sa cuprinda toate tecile de fasole si dupa 1- 2 minute turnam aproximativ o jumatate de cescuta cu apa. Acoperim cratita cu capac si lasam pastaile sa se inabuse. Amestecam ocazional in ele avand grija sa nu le sfaramam. Cand sunt patrunse, indepartam capacul, adaugam usturoiul zdrobit si sare dupa gust. Mai lasam pe foc potrivit inca 2-3 minute  cat sa se evapore tot lichidul si pastaile sa se prajeasca foarte usor. Cand sunt gata, inchidem focul de sub cratita si presaram mararul tocat. Optional, putem adauga putina zeama de lamaie sau otet. Servim pastarile inabusite cu painica proaspata sau mamaliguta. Gata, mi-am facut pofta! Sper sa faceti si voi aceste preparat absolut delicios.
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca😍. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti retetele mele DE POST.






11 comentarii: