07.03.2023

Maioneza din avocado

Maioneza din avocado se face extrem de usor, este fina, racoritoare si delicioasa. Poate inlocui cu succes maioneza traditionala din oua. Reteta este simpla si rapida...in 10 minute este gata.

Daca probati reteta mea de Maioneza din avocado  sau orice alta reteta de pe blog, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-au placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite, omul cat traieste invata😊.Daca va plac retetele mele ma puteti urmari pe paginile de FacebookFacebook.😉.

    Ingrediente:
  • un avocado mare si bine copt
  • 1-2 linguri zeama de lamaie
  • 3-4 linguri ulei de masline sau ulei vegetal
  • 1 lingurita cu mustar
  • sare
  • piper macinat


Maioneza din avocado este o maioneza vegana, are o culoare superba si este bogata in grasimi sanatoase. Se poate adauga in salate de legume, in sandwich-uri, merge de minune langa peste sau langa legume coapte sau fierte. 

 



Mod de preparare:
Prima data vom pregati toate ingredientele ca sa le avem la indemana. Vom avea nevoie si de un mixer vertical. Taiem avocado in doua, pe lungime. Indepartam samburele, apoi scobim miezul cu o lingurita si il punem in bolul mixerului sau in alt bol. Stropim avocado cu zeama de lamaie. Vom pune la inceput doar o lingura si mai reglam gustul la final. Adaugam sare, mustarul si piper macinat. Eu ama folosit mustar clasic dar se poate folosi si mustar picant. Mixam totul cca un minut pana obtinem o pasta. Adugam cate o lingura de ulei si mixam bine de fiecare data. Vom obtine o crema fina, matasoasa. Gustam maioneza si daca este nevoie mai adaugam zeama de lamaie , sare sau piper macinat. Un deliciu!
Daca va mai ramane maioneza o puteti pune intr-un recipient, asezati direct peste ea folie alimentara si inchideti vasul cu capac....se poate pastra in frigider 1-2 zile.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca 😊. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook , unde postez si alte retete delicioase. Ma puteti urmari si pe Instagram sau pe Pinterest.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti TOATE RETETELE MELE DE LA A LA Z.















6 comentarii:

Despre mine

Fotografia mea
Buna ziua si bine ati venit in mica mea bucatarie virtuala. Sunt o persoana simpla, care a crescut la tara, iar pentru mine bucataria este una dintre pasiunile mele. Imi place sa gatesc retete simple si gustoase care contin ingrediente la indemana oricui si incerc sa le detaliez pe intelesul tuturor. Iubesc florile, natura si oamenii. Nu am cursuri de bucatar, patiser sau cofetar, iar ceea ce gatesc sunt mancaruri/retete pe care le prepar pentru familia mea si pentru cei dragi. Va pup si va multumesc pentru vizita!