01.02.2022

Fursecuri banane prajite- biscuiti prajiti

Astazi va aduc o reteta economica si rapida de fursecuri banana prajite- biscuiti prajiti….biscuitii pe care multi dinte noi ii stim din copilarie. Sunt moi, aromati, pefecti pentru un ceai sau o cana cu lapte. Recomand cu drag sa ii faceti si voi…sunt deliciosi!💚😋😊


Daca probati reteta mea de Fursecuri banane prajite- biscuiti prajiti, va astept cu drag sa reveniti sa imi spuneti cat de mult v-au placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite.💜


    Ingrediente:
  • 2 oua
  • 4 linguri zahar
  • 4 linguri ulei
  • 4 linguri lapte
  • un varf cutit de sare
  • coaja de lamaie
  • esenta vanilie
  • o lingurita rasa cu bicarbonat de amoniu(praf de copt sau bicarbonat de sodiu)
  • 300 g faina(12 linguri)
    In plus:
  • ulei pentru prajit bananele
  • zahar pudra pentru pudrat bananele





Mod de preparare:
Intr-un vas incapator spargem ouale, apoi adaugam zaharul, uleiul, laptele, sarea, coaja de lamaie, esenta de vanilie si amoniu stins in putin otet sau zeama de lamaie. Daca folositi praf de copt il amestecati in faina, iar la bicarbonatul de sodiu procedati la fel ca la cel de amoniu. Eu va recomand in aceasta reteta bicarbonatul de amoniu. Chiar daca emana un miros neplacut in timpul prajirii, biscuitii vor iesi fragezi si deloc inecaciosi. Batem bine toate ingredientele cu telul in forma de para pana se dizolva zaharul. Daca doriti, putei folosi mixerul. Adaugam faina treptat si incepem sa framantam aluatul cu mana….in 2-3 minute aluatul va fi gata. Ne va iesi un aluat potrivit de tare si usor lipicios. Daca este nevoie mai puteti adauga o lingura cu faina. Cand este gata, acoperim bolul cu un prosop curat si lasam aluatul la “odihnit” aproximativ un sfert de oara. Dupa acest timp presaram faina pe blatul de lucru, rupem o bucata din aluat(cam de marimea unui ou) si o rulam pana se formeaza un snur de grosimea degetului. Taiem bucati de cca 7 cm pe care le apasam/aplatizam usor cu furculita. Procedam la fel pana terminam tot aluatul.
Turnam ulei cam de un deget si jumatate intr-o cratita si asezam cratita pe foc potrivit. Cand uleiul se incinge punem cateva fursecuri…lasam distanta intre ele pentru ca vor creste la copt. Prajim fursecurile banana pe ambele parti pana se rumenesc frumos. Cam trei minute a durat la mine ca sa se prajeasca o transa de fursecuri-biscuiti. Cand sunt gata, le scoatem cu ajutorul unei spumiere/site si le punem pe o farfurie in care asternem prosoape de hartie ca sa absoarba surplusul de ulei. Procedam la fel pana terminam de prajit toate bananele. La sfarsit le asezam frumos pe un platou si cernem deasupra lor zahar pudra. Din ingredientele mai sus mentionate mi-au iesit cam 30 de fursecuri banana, biscuiti sau cum doriti sa le spuneti.😊 Servim fursecurile cat sunt caldute, dar sunt foarte bune si a doua zi …daca mai raman. 😂
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii, plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca 😊. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti retetele mele de ALUATURI/FOIETAJE.





12 comentarii:

  1. Cu, siguranță o să încerc să fac și eu,multumesc pentru rețetă.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc si eu pentru incredere, o zi minunata sa ai!

      Ștergere
  2. Vai! Acesta e gustul copilariei mele! Multumesc pentru reteta

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu drag! Adevarat...este un desert cu gust de copilarie! <3

      Ștergere
  3. Anonim30/5/22

    Mulțumesc pentru rețete

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu drag! Iti multumesc si eu pentru vizita si comentarii.

      Ștergere
  4. Anonim1/12/22

    Multumesc ptr aceste rețete minunate,sanatate va doresc.

    RăspundețiȘtergere
  5. Anonim5/12/22

    As putea sa le tai în doua sa pun crema mulțumesc?

    RăspundețiȘtergere
  6. Anonim28/1/23

    Nu va suparati ca va întreb, la cuptor nu se pot coace?

    RăspundețiȘtergere

Despre mine

Fotografia mea
Buna ziua si bine ati venit in mica mea bucatarie virtuala. Sunt o persoana simpla, care a crescut la tara, iar pentru mine bucataria este una dintre pasiunile mele. Imi place sa gatesc retete simple si gustoase care contin ingrediente la indemana oricui si incerc sa le detaliez pe intelesul tuturor. Iubesc florile, natura si oamenii. Nu am cursuri de bucatar, patiser sau cofetar, iar ceea ce gatesc sunt mancaruri/retete pe care le prepar pentru familia mea si pentru cei dragi. Va pup si va multumesc pentru vizita!