09.01.2022

Snitele din piept de pui- prajite sau la cuptor

Snitelele de pui sunt un preparat usor de facut, ies fragede si absolute delicioase. Se pot servi alaturi de orice garnitura va place.💚

 

Daca probati reteta mea de Snitele din piept de pui, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-au placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite.


     Ingrediente:
  • un piept de pui dezosat(650-700g)
  • 3 oua
  • faina
  • pesmet
  • sare
  • piper macinat
  • ulei pentru prajit snitelele


Mod de preparare:

Spalam pieptul de pui, il lasam la scurs, apoi indepartam eventualele pielite, zgarciuri sau vinisoare de sange. Il taiem in doua, apoi taiem fiecare bucata in felii potrivit de mari. Mie mi-au iesit in total 10 felii de carne. Spre deosebire de snitelul de porc sau vita, snitelul de pui nu trebuie batut cu ciocanul de snitele. Punem bucatile de carne pe un tocator sau tava si le condimentam pe ambele parti cu sare si piper. Le asezam una peste alta si le lasam deoparte 30-40 de minute.
Dupa acest timp pregatim doua farfurii in care vom pune faina si pesmet, si un castron in care vom sparge cele trei oua. Peste oua presaram putina sare si le batem bine cu furculita. Dam fiecare felie de carne, mai intai prin faina, apoi prin ou si la sfarsit prin pesmet. Procedam la fel pana terminam de “imbracat” toate feliile de carne. Punem ulei intr-o tigaie…cam de un deget jumate- doua. Cand uleiul se incinge punem snitelele(fara sa le inghesuim) si le prajim la foc mediu spre iute. Dupa aproxmativ doua minute verificam sa vedem daca snitelele au inceput sa se rumeneasca. Cand sunt rumene le intoarcem si pe partea cealalta si le lasam sa se prajeasca. Cand sunt gata, le scoatem pe un platou in care punem prosoape de hartie ca sa absoarba surplusul de ulei. Procedam la fel pana terminam de prajit toate snitelele. Daca este nevoie mai completam cu ulei sau il schimbam. Servim snitelele, calde, alaturi de garnitura preferata. Daca doriti, le puteti face la cuptor. astfel: se aseaza intr-o tava tapetata cu hartie de copt, apoi se stropesc snitelelele cu putin ulei…ideal ar fi sa folositi un spray cu ulei. Se coc in cuptorul incins la foc mediu spre mare cam 15-20 de minute pe fiecare parte. 
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca💜. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.

















Aici gasiti reteta de SNITELE DIN CARNE DE PORC.

2 comentarii:

Despre mine

Fotografia mea
Buna ziua si bine ati venit in mica mea bucatarie virtuala. Sunt o persoana simpla, care a crescut la tara, iar pentru mine bucataria este una dintre pasiunile mele. Imi place sa gatesc retete simple si gustoase care contin ingrediente la indemana oricui si incerc sa le detaliez pe intelesul tuturor. Iubesc florile, natura si oamenii. Nu am cursuri de bucatar, patiser sau cofetar, iar ceea ce gatesc sunt mancaruri/retete pe care le prepar pentru familia mea si pentru cei dragi. Va pup si va multumesc pentru vizita!