23.08.2016

Piept de pui pane

Se prepara rapid si este delicios...pe placul copiilor si nu numai. Se poate pregati si la cuptor intr-o tava in care asternem hartie de copt. Sa aveti spor si pofta buna!💜

 
Daca probati reteta mea de Piept de pui pane, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-a placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite.


     Ingrediente:
  • 500 g piept de pui dezosat
  • 3 oua 
  • 2 linguri mustar clasic
  • boia dulce de ardei
  • sare 
  • vegeta (de casa) sau condimente pt. carne de pui 
  • piper macinat 
  • 3-4 linguri cu faina
  • ulei pentru prajit

Mod de preparare:
Spalam pieptul de pui, il tamponam/stergem cu prosoape de hartie, apoi il taiem in fasii potrivit de lungi si cu latimea de aproximativ doi centimetri. 
Punem bucatile de carne intr-un vas si le asezonam cu boia, sare, piper macinat, vegeta sau alte condimente care va plac.
Acoperim vasul cu capac si lasam fasiile de pui sa stea cu condimentele cel putin 30 de minute. Daca este prea cald in bucatarie il putem tine in frigider. 
Dupa acest timp, presaram o lingura cu varf de faina(din cele 3-4) peste bucatile de carne si amestecam in asa fel incat sa se pudreze fiecare fasie pe toate partile.
Intr-un bol spargem ouale, adaugam putina sare si mustarul, apoi le batem cu telul in forma de para. Punem faina si amestecam bine ca sa nu fie cocoloase. Trebuie sa obtinem o compozitie fina, putin mai groasa ca cea de clatite. 
Trecem, pe rand, fasiile de pui prin acest aluat si le punem imediat intr-o cratita cu ulei incins, la foc mediu. Ne miscam cat de rapid putem ca sa se gateasca toate cam in acelasi timp. Nu le inghesuim prea mult ca sa nu se lipeasca intre ele. Stratul de ulei trebuie sa fie cam de un deget in tigaie. Prajim fasiile de pui pe ambele parti pana se rumenesc frumos. Cand sunt gata, le scoatem pe prosoape de hartie ca sa absoarba surplusul de ulei. Procedam la fel pana terminam de prajit toate bucatile de pui. Le servim calde sau reci cu diferite sosuri sau salate. Deliciu😋!
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca 😍. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati ca in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti mai multe retete cu APERITIVE/GARNITURI.




Aici gasiti reteta CHIFTELUTELOR COAPTE IN CUPTOR.

23 de comentarii:

  1. Un deliciu! Multumim ptr reteta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu drag, iti multumesc si eu pentru vizita si comentariu. O zi frumoasa!

      Ștergere
  2. Si la cuptor ,cum il fac ..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Il asezi intr-o tava cu hartie de copt. Ungi hartia cu ulei inainte si rumenesti bucatile de pui pe ambele parti.

      Ștergere
  3. Foarte bun. Mulțumim frumos pentru toate rețetele pe care le postați pentru noi si pentru toată munca d-voastră mult respect.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu mare drag, iti multumesc si eu pentru vizita si comentariu. O zi frumoasa!

      Ștergere
  4. Îl fac cu siguranta mulțumim ptr.retetele bune c'è le postați

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu drag! Astept sa imi spui cat de mult v-a placut, o zi frumoasa!

      Ștergere
  5. Bun îl fac cu siguranta

    RăspundețiȘtergere
  6. Copilul meu le adora.Mulrumim pentru retete!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu drag! Ma bucur mult ca ii plac copilului...sa creasca mare si sanatos! <3

      Ștergere
  7. Anonim17/7/22

    Multumim pentru retete d-na Gicuta .Sanatate si numai bine !

    RăspundețiȘtergere
  8. Anonim23/7/22

    Adoram pieptul de pui pane.
    Voi face rețeta dumneavoastră cu siguranță.
    Ceea ce eu făceam băteam carnea cu ciocanelul, apoi îl puneam în acel aluat.Si nu puneam mustar.Dar cu siguranță e bun.Multumim.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu mare drag. Iti multumesc si eu pentru vizita si aprecieri.

      Ștergere
  9. Anonim19/10/22

    Foarte bune rețetele .fac tot timpul după saitul dumneavoastră .Mulțumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu drag, iti multumesc si eu pentru vizita si aprecieri.

      Ștergere
  10. Anonim21/1/23

    Superrr mulțumim pentru toate rețelele dv!O zi frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu mare dra. Iti multumesc si eu pentru vizita si aprecieri. O seara frumoasa!

      Ștergere
  11. Anonim11/4/23

    Aratav bine,mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu drag, iti multumesc si eu pentru aprecieri! Sarbatori Luminate!

      Ștergere
  12. Anonim13/1/24

    Am facut acum de sarbatori, mi-a ieșit foarte bune și se fac mult mai repede.Mulțumesc pentru toate rețetele ce le postați, multe le incerc și ies foarte bune, in special cele ce nu le-am facut niciodata.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca v-a placut. Iti multumesc si eu pentru aprecieri, o zi minunata!

      Ștergere

Daca va place reteta(sau nu ), va rog sa-mi lasati un comentariu. Multumesc anticipat!